915 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Hvem kan sætte mit drosselkit i? Hvem kan sætte mit drosselkit i?

hej. så fik jeg endelig købt mig en Gs500 idag! der medfulgte et droslingskit til 34 hk. men det har aldrig været monteret. Er det noget jeg kan gøre selv, (har læst at man skal omdysse og alt muligt) eller skal jeg have mekkeren til det? og hvad tror i det vil koste?

det skal siges at den er fra 05

/T

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.
  • Vandrør og afløb 730 kr.
  • Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Flytning af strømstik 1.890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvem kan sætte mit drosselkit i?
  • #1   16. aug 2009 Der skal en mekker til også skal den synes med det droslings kit i..

Det skal stå på din registrerings atest på cyklen at den "kun" har 34 hk.

Så ring til den lokale Suzuki mekker få det sat i så en tur i synshallen også på vejen med dig..

• #2   16. aug 2009 Okay. tak for svaret. ved du hvad det vil koste? syn er 250 eller deromkring, ikke?

• #4   17. aug 2009 Du må godt selv montere det. Er det skiver der skal monteres ved karburatorerne? For så kan du godt selv gøre det - hvis ikke du har 114 tommeltotter smiley Og det er heller ikke nødvendigt at omdysse hvis det er skiver du har fået.

Hygge

• #5   17. aug 2009 Jeg mener nu heller ikke der er probleme rmed at montere det selv, og den skal nok lige have karburatorere synkroniseret, da de meget nemt kommer ud af synk, men det skal synes med dem i, og det står på synsrapporten.

• #6   17. aug 2009 Okay. jeg har haft golf 2 diesel, og så kan man ikke have 114 tommerfingre smiley

Det er 2 flotte skiver jeg har. Er det nålene der skal stilles?

• #7   17. aug 2009 Nej, nålene skal der ikke pilles ved. Men som Johnny siger skal karburatorerne måske synkroniseres, men du kan jo prøve at se hvordan den kører efter du har sat dem i, og se om det er nødvendigt. Skiverne skal placeres mellem karburator og motorblok.

Hygge

Kommentér på:
Hvem kan sætte mit drosselkit i?

Annonce