{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
619 visninger | Oprettet:

Jens H
Jens H
Tilmeldt:
2. mar 2006
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Intruder 750 - motor {{forumTopicSubject}}

Hej,
Jeg går og overvejer at købe en suzuki intruder 750.
Den er fra 1986 og har kørt 42.000 km.
Da jeg ikke er den store motor-kender, ville jeg lige høre her om der er nogen der kan fortælle mig om det er noget man kan købe uden de store bekymringer eller om der er megen små reperation osv.

Er den driftsikker efter 42.000 km?

Hvor mange km lever sådan en egentlig?

Tak for hjælpen,
Jens


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Intruder 750 - motor
  • #1   2. mar 2006 Hey.. Hva er prisen på denne..?

  • #2   2. mar 2006 hej
    det kan du roligt gøre hvis den ellers er passet med olie
    og almindelig vedligehold,den kan køre mange km. sådan en v2


  • #3   2. mar 2006 Der kan jo ske meget på 42.000km!!!

    MEN, det kommer jo alt sammen an på hvordan cyklen er blevet behandlet...

    Hvis ellers cyklen ser pæn og velholdt ud, kører godt/som den skal, og lyder godt/som den skal, så ville jeg ikke være bange for at købe den til den rigtige pris naturligvis.

    Tip: Hvis hovederne på boltene i motorcyklen er meget slidt, så er det fordi den er blevet skilt ad hyppigt = noget skrammel.

    /Jan


  • #4   2. mar 2006 du kan aldrig vide dig sikker ligemeget hvor meget el hvor lidt, som påståes at motoren har kørt.
    en kammi købte en honda 750 importeret fra italien, cbx fra 85´kørt 2700km og flot som ny overalt, ALT er som nyt og tydeligt at km passer. gik fint i motor m en mindre mislyd, der viste sig at være en 12000kr mislyd, da motoren skulle afmonteres og have bunden renoveret. da motoren skulle skilles ad var det tydeligt, at bunden havde været afmonteret. dette er et "bevis" på at den tidligere italienske ejer, havde lokaliseret fejlen og tænkt "den må jeg vist hellere sælge i en fart"!!
    denne mc har min kammi så købt i god tro uden garanti, og jeg er nu næsten færdig med at montere motoren igen!!!!


  • #5   2. mar 2006 27000km

  • Jens H
    Jens H Tilmeldt:
    mar 2006

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #6   2. mar 2006 Tak for de gode råd !!

    Flere er selvfølgelig mere end velkomne.


  • #7   23. maj 2006 Altså hvis den maskine ellers lyder rigtigt, kører godt, er tæt og har ordentlig kompression, behøver du ike være bange for sådan en motor. Den yder 55 HK og afleverer dem ved et lavt omdrejningstal. Den er vandkølet.Den er selvjusterende hvad knastkæde angår og i øvrigt er det samme grundkonstruktion Suzuki har benyttet fra de tidlige firsere op til i dag. Det er en meget stærk kværn, sålænge der ikke er et eller andet kvaj der har forsøgt at behandle den som racermaskine eller rodet formeget rundt under topstykkerne!

    Forresten- jeg købte en, der havde kørt 38000, Nu har den kørt godt 60000 og det eneste tidspunkt jeg har haft vrøvl, var da mine karburatorer efterhånden skulle renses. Det gjorde jeg så, men havde lidt knas med at få dem ren set ordentligt- og så kan det være lidt tricky at synkronisere dem. Jeg skiller mig ikke af med den kværn!


Kommentér på:
Intruder 750 - motor

Annonce