{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.417 visninger | Oprettet:

sonny e
sonny e
Tilmeldt:
11. sep 2007
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 4

problemer med mallory tænding på pan {{forumTopicSubject}}

hej håber i kan hjælpe mig
jeg har en 62 panhead og den har fået efter monteret en mallory tænding. men nu har jeg opdaget at der bliver sendt olie op i selve tændingen og relativt meget hvor efter det vælter ud af tændingen.
olietrykket er 100% korrekt og olie flyder ligeså fint igennem motoren
jeg har skilt tændingen af og kan se at der ikke er nogen pakning/oring inden i den men skal der være det.
på forhånd mange tak for hjælpen


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Reparation af plæneklipper (benzin) 600 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 720 kr.
  • Udvendig og indvendig vinduepudsning, 1 plan hus, 16 alm vinduer og 4 store vinduer 800 kr.
  • Tæt rørforbindelse i vandledning 2.000 kr.
  • Opsætning af Velux mørklægnings gardin ( ovnlys vindue ) 750 kr.
  • Installation af 2 pendler 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  problemer med mallory tænding på pan
Kommentér på:
problemer med mallory tænding på pan

Annonce