452 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Renovation af starter?!? Renovation af starter?!?

Ja, sagen er den, at jeg i dag pillede min starter af, og opdagede at de fire kul nærmest var væk, de fleste faldt faktisk ud, og det ser næsten ud som om det har brændt, men spørgsmålet er så, om jeg kan nøjes med at skifte kul, eller om der er noget inde i starteren som kan gå i stykker, så jeg bliver nødt til at sende den til en autoelektriker.

Mvh. Ole, som er lidt træt af ikke at kunne få startet cyklen op, nu hvor jeg skal til at gøre den klar til toldsyn, afgift, og nogle gode sommerture.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af Kyoto kommode / delvist samlet 500 kr.
  • Udskifte vandhane til opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Nedtagning af radiator. 2.380 kr.
  • Flytte haveaffald 833 kr.
  • Montere fatning 400 kr.
  • Komfur& kogepladen tilkobling 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Renovation af starter?!?
  • #1   5. mar 2006 Start du med at skifte kul, og funger den ikke optimalt så er det bare afsted til elektrogården, De skifter alligevel kul hvis den skal reppes, Så under alle omstændigheder taber du ikke noget ved at købe kul og starte med at skifte dem.

-Jesper

• #2   5. mar 2006 Ok. Lige et tillægsspørgsmål, skal man kunne tage det lille tandhjul, og dreje det med fingrene, når man har taget starteren af, eller er det normalt at den er stram?
    Da vi havde afmonteret starteren, og prøvede at se om den kunne trækkes rundt af batteriet, kom der lidt røg, nede fra der hvor kullene sidder, bare så i kan have det med i overvejelserne.

• #3   6. mar 2006 husk at gørede små kobberflader på komutatoren ren evt med noget vandslibepapir og noget fortynder

• #4   7. mar 2006 Jeg fik et godt tilbud af en autoelektriker, så den er blevet renoveret, og nu starter den gamle Honda nærmest som ny smiley

Mvh. Ole.

Kommentér på:
Renovation af starter?!?

Annonce