1.301 visninger
|
Oprettet:
Hayabusa {{forumTopicSubject}}
Har en hayabusa som jeg er kanon glad for men!! den er begyndt at sætte ud under acceleration, den kan godt kører stærkt uden problemer men hvis den skal accelerere op gennem gearne kan den finde på at sætte ud, nøjagtigt som der bliver cuttet for benzinen. Er de en klog mand der har en løsning? Mvh Karsten
aug 2005
Følger: 24 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 247 Svar: 4.397
maj 2004
Følger: 87 Følgere: 89 MC-er: 2 Emner: 40 Svar: 3.705
nov 2007
Følger: 13 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 44 Svar: 1.867
maj 2005
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 34 Svar: 174
feb 2006
Følger: 175 Følgere: 164 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.462
fjern det evt. helt og monter et udenbords filter på sugesiden selvfølgeligt !
jun 2009
Følger: 44 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 351 Svar: 2.602
Kloge ord
Hvor har du da det fra
Hehe
feb 2006
Følger: 175 Følgere: 164 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.462
jul 2008
Følger: 9 Følgere: 11 Emner: 25 Svar: 118
jul 2008
Følger: 15 Følgere: 15 MC-er: 2 Emner: 6 Svar: 186
maj 2004
Følger: 87 Følgere: 89 MC-er: 2 Emner: 40 Svar: 3.705
Hayabusa