Suzuki gs 425, 1979, Benzin i olien {{forumTopicSubject}}
Hej.
Jeg har for nyligt købt mig en suzuki gs 425, som har stået stille i minimum 2 år.
Ham jeg købte den af fik den startet, men den flød over i karburtoren. Jeg fik løst problemet da jeg opdagede at den ene flyder var instilet forkert.
Jeg fik startet maskinen og der var ingen problemer. Da jeg så ville skifte olien var den meget tynd og lugtede af benzin desuden var der ca. dobelt så meget væske på motoren som der burde være.
Jeg går stærkt ud fra at den ekstra væske i olen er benzin. Hvad kan dette skylles??
Motoren er luftkølet og ånder igennem en slange fra ventildækslet og går derfra ind i luft filterkassen.
Kan problemet være fordi denne slange har slugt benzin fra filterkassen og ind i olien??
jul 2005
Følger: 11 Følgere: 28 MC-er: 2 Emner: 16 Svar: 1.489
dec 2004
Følger: 57 Følgere: 57 MC-er: 2 Emner: 120 Svar: 430
og ja det kan komme ind ved din krumtat udluftning men også ind i gennem motoren
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 2
Hvordan skal benzin hanen egentlig stå for at lukke helt af?
Jeg har haft fødeslagen til karburatoren pillet af og når hanen peger bag ud, løber benzinen (burde der ikk være en vakum lukning af hanen. Motoren gik ikke men der løb bnzin alligevel) når hanen peger ned løber der ingen benzin, det gør der heller ikk når den peger frem.
Jeg går udfra at dette betyder, at når den er drejet tilbage er det reserven og at der så ikke er benzin nok, til at det løber når jeg sætter din på den primære tank?
jul 2005
Følger: 11 Følgere: 28 MC-er: 2 Emner: 16 Svar: 1.489
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 11 Svar: 1.409
Suzuki gs 425, 1979, Benzin i olien