906 visninger
|
Oprettet:
Flytning af tændspoler {{forumTopicSubject}}
Hej, jeg skal have flyttet lidt rundt på mine tændspoler pga anden bagdæmper. Er der nogen der ved om det er vigtigt at de er isoleret fra stel? de hænger jo originalt i noget gummi så der ikke er kontakt til stel.
jun 2007
Følger: 30 Følgere: 32 MC-er: 2 Emner: 124 Svar: 369
Den har kun positiv linien. Stel får den modsatte side af tændrør fra motor. = gnist springer mellem positiv og stel.
aug 2008
Følger: 16 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 124 Svar: 4.255
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 139 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.113
apr 2005
Følger: 36 Følgere: 32 MC-er: 2 Emner: 108 Svar: 2.194
jun 2009
Følger: 44 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 351 Svar: 2.602
aug 2008
Følger: 16 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 124 Svar: 4.255
Per. Bare de sidder forsvarligt fast er det nok lige meget om det er med gummi ophæng eller ej.
apr 2005
Følger: 36 Følgere: 32 MC-er: 2 Emner: 108 Svar: 2.194
aug 2008
Følger: 16 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 124 Svar: 4.255
får primær stel et andet sted så. Sekundær "stel" er gennem røret.
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 139 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.113
apr 2005
Følger: 36 Følgere: 32 MC-er: 2 Emner: 108 Svar: 2.194
Flytning af tændspoler