{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  det perfekte kn filter
  • #1   29. nov 2009 Jeg ville nok vælge bmc filter men det er nok mere smags sag og tros retning
    Du skal bare købe det filter der passer til din ,gade modelen ikke til ræs det er alt få åbent og der kommer få meget skidt ind


  • #2   29. nov 2009 okay har du evt et link til hvor jeg kan købe det

  • #3   29. nov 2009 lige her ,,, han har også kn filter hvis du er mere til det
    ved ikke om du skal have den justeret det er der sikkeret andre der ved

    (link fjernet)


  • #4   29. nov 2009 der er flere eksempler på, at det originale honda filter er bedre end kn-filtrene ...... så prøv evt begge filtrene på rullen

  • #5   29. nov 2009 Michael L jeg tror det kommer an på hvad du er til du ved tro kan flytte bjerge smiley min fik bedre mellem område med et bmc filter


  • #7   29. nov 2009 nej , det var nu nogle gutter på den engelske cb1000r klub, som havde prøvet at sammenligne knfilter og det originale, og der var det originale bedst hver gang. Altså på en cb1000r , jeg ved ikke med andre mc.....

  • #9   29. nov 2009 er i klar?

    Jeg har prøvet på min gamle honda cbr 600 f2 som var monteret med komplet sharkudstødning med nogle rigtig voldsomme forrør at montere kn-filter, fik den rullet og det gav så 2 hk på rullen på toppen, i forhold til med original, men det bedste var da at mellemområdet blev betydeligt bedre... det er jo det man kan bruge til noget...

    og ja tro kan flytte bjerge, men får du det rette flow, får du også den bedste kurve... samtidig med den rigtige blanding af benz.

    mvh Offslow


  • #10   29. nov 2009 Jeg er helt enig med Michael. Det samme er nemlig tilfældet på min XJR1300. Med et kn filter får den måske et par heste mere på toppen, men det resulterer i nogle kæmpe huller i bunden af kurven, hvorimod effktudviklingen er snorlige med det originale filter. Så jegfortsætter også med org. filter.

Kommentér på:
det perfekte kn filter

Annonce