{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
496 visninger | Oprettet:

Dækvalg. {{forumTopicSubject}}

For at være lidt på forkant med dækskiftet vil jeg have bestilt næste sæt dæk hjem til TNT'en. Nogen der har gode erfaringer med bestemte typer? Det betyder ikke så meget om der er mange km i dækkene, men mere at de står godt fast. Jeg har gode erfaringer med Pilot Power men det kunne jo være det kunne blive bedre. Str er 200/50 - 17 bag og 120/70 - 17 for.

Marck

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dækvalg.
  • #1   19. mar 2006 Hej Mark,

Jeg har selv fundet flere anmeldelser af dæk på nettet. Dem kan du jo studere ved at google lidt. Jeg har desværre ingen links. Bruger selv Metzeler Sportez M1. De har fået nogle rigtig gode anmeldelser og de står særdeles godt. Men desværre hænger klæbrighed jo ofte sammen med forbrug, og på min mc har dæk en tendens til at fordampe og seriøst, jeg laver ikke brændere, det er ved almindelig friskkørsel krydret med små power wheelies at mine dæk fordamper...

Mvh,

Allan

• #2   19. mar 2006 pilot power er rigtig gode og som allan siger Metzeler Sportez M1er også gode men de bliver hurtigt slidt .
    af de to dæk vil power vinde på tørvejs test og m1 vinde på våd vejs test iflg bike der lavede en test sidste år .
    m1 gik med sejren da egenskaberne på våd vej var KLART bedre end de andres .

• #3   19. mar 2006 Har altid førhen kørt med Metzler dog med et enkelt sæt afhoppere til dengang Pilot Sport ... men siden hen har det været Pilot Power som er mindst lige så gode som M1 og med det plus at de holder lidt længere ja faktis en HEL del længere

• #4   19. mar 2006 Mark, har du haft problemer med at pilot power ikke har haft fat ?

• #5   19. mar 2006 Metzeler, Bridgesone, Michelin eller pirelli. Hvis du køber deres nyeste sportsdæk går du helt sikkert ikke helt galt i byen.
    So take your pic smiley

Mvh. Rune

• #6   19. mar 2006 Nej jeg har kun haft gode oplevelser med pilot power men det var også på min B6'er og TNT'en har jo lidt flere kræfter og man skal ikke røre gassen ret meget med de dæk der er på nu før den fedter med enden. Jeg ønskede blot lidt info om andres oplevelser med forskællige dæk - det kunne jo være det kunne blive bedre

• #7   19. mar 2006 De Dunlop dæk der sidder på gik jo også ud af produktion for lang tid siden, så de er sikkert ikke så friske mere,´men med 137 hk og vej temperaturer der er for tiden er det nok lige meget hvilket dæk du sætter på, du vil ikke kunne få det varmt nok til at det tager rigtigt fat...
    Jeg har kørt med Dunlop D207og D208 og D208 GP, Bridgestone BT012 og Michelin Pilot Power og jeg har været glad for alle sammen på nær Dunlop D208. GP versionen stod fint fast... Vil dog heller ikke anbefale D207 da det som sagt er ved at være gammelt.

Mvh. Rune

• #8   19. mar 2006 Det var i efteråret da jeg var ude og prøve demoen og både dæk og vej havde en temp hvor det burde kunne stå fast, men det kan jo også være at der var lavet lidt for mange brændere på det dæk...

• #9   19. mar 2006 Hvad med Pirelli Diablo? - de får ofte gode anmeldelser rundt omkring.
    Har desværre endnu ikke haft mulghed for at prøve dem.

• #10   19. mar 2006 Nu vi er inde på dæk, så vil jeg ikk lave et nyt emne.. Men er der nogen som lige kan forklare hvad det sidste tal betyder når man snakker dæk-koder? Altså ligesom når der på et fordæk står 58W eller 73W på et bagdæk.. er det noget man også skal have styr på når man bestiller ved Reifenversand?

For jeg vil have mig et sæt Pilot Power nu her.. og det skal jo bare være 120/70-17 og 180/55-17

• #11   21. mar 2006 jeg har længe kørt bridgestone også på bane, de har en dejlig ensartet profil (runding) og en god gummiblanding.
    Tit er det en fordel at skifte til en 65 profil foran. det giver en lidt hurtigere styring. men ALDRIG ændre bredden!!!!

• #12   21. mar 2006 He he... Jeg har nu ændret dækkene på min bandit fra 110/70 - 150/60 til 120/70 - 180/55 og er ret godt tilfreds med det...

Mvh. Rune smiley

Kommentér på:
Dækvalg.

Annonce