{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
845 visninger | Oprettet:

Tændnings udsætter {{forumTopicSubject}}

Min xj 900 31A har næste hvergang den staretes, tændnings udsætter og kan ikke komme over 2700 omdrejninger hvor omdrejningstælleren falder til 0 og motoren går kun på 2 cylinder 2-5 km og forsvinder indtil næste start, det er elektrisk. Kan det være i omdrjeningstæller, styreboksen, pickupper eller nogen der ved hvad det er. Godt Nytår.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tændnings udsætter
  • #1   3. jan 2010 For at starte et sted,har du prøvet at skifte tændrør?.

  • #2   3. jan 2010 hmm prøv og start med friske tændrør... vil mit bud være, men ja måske det også kan ligge i dit tændingssystem... der kan der jo også være periodiske fejl... gå lidt systematisk til værks, så finder du nok fejlen.
    ps hvad med karburator alkohol i benzen nu det er koldt?
    og god arbejdslyst.

    Offslow


  • #3   3. jan 2010 De er skiftet og hætter også.

  • #4   3. jan 2010 Det er elektrisk, for sommer eller vinter gør den det.


  • #6   3. jan 2010 følger også mikkels råd som næste anvisning... dog efter du har givet den en omgang alkohol... kan jo ske skidtet er fuld af kondens... hvem ved? Min får ihvertfald altid en snaps til vinteren... Det skader ihvertfald ikke...

  • #7   3. jan 2010 Det er 100% sikkert en tændingsfejl. Din omdrejningstæller er nemmelig ligeglad med om du har kondensvand i karburartorerne eller ej!
    Prøv at bytte rundt på dine tændspoler- er det derefter de samme 2 cylindre den går på, er dine tændspoler så konstateret ok. En mc som har svingende eller nul visende omdrejningstæller samtidig med udsættere på det halve antal cylindre, har næsten altid en defekt i CDI/tændingsboksen.


  • #8   4. jan 2010 Jeg har lånt både en cdi boks og 2 tænspoler som jeg mistænker mest for balladen, men jeg vidste ikke om omdrejningstælleren kunne "styre" noget. Go` sted at få hjælp her.

  • #9   15. jan 2010 Så blev det fikset, det var en tændspole som lavede balladen og er skiftet og har været ude, og kører perfekt.

Kommentér på:
Tændnings udsætter

Annonce