1.125 visninger
|
Oprettet:
Tilmeldt:
28. dec 2007 Følger: 20 Følgere: 83 MC-er: 7 Emner: 633 Svar: 6.784
Hvilken olie skal man bruge !!! {{forumTopicSubject}}
Her er lige lidt om næsten alt hvad der bruger olie
(link fjernet)
Håber det er noget i kan bruge
maj 2005
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 43
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.376
jul 2007
Følger: 31 Følgere: 30 MC-er: 1 Emner: 67 Svar: 1.219
feb 2006
Følger: 175 Følgere: 164 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.462
bruger www.louis.de ,: bike : datenbank har passet indtil videre
feb 2006
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 213 Svar: 1.675
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.376
Den pågældende side foreslår en fuldsymtetisk moderne castol olie til en CX'er, samt at den kører 12.000km mellem hvert olieskift.
jun 2007
Følger: 16 Følgere: 16 MC-er: 8 Emner: 28 Svar: 79
jul 2007
Følger: 31 Følgere: 30 MC-er: 1 Emner: 67 Svar: 1.219
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.376
Castrol siden har altid den dyre fuldsyntetiske olie som primær valg, nok fordi den er dyrest.
Selv til ældre BMW som kører med tørkobling mener den side, at fuldsyntetisk MC olie er valget...
feb 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Emner: 462 Svar: 8.334
jeg ville være hel tryk ved det olie valg.....
mvh
maj 2005
Følger: 38 Følgere: 103 MC-er: 1 Emner: 39 Svar: 2.382
Men olie mængde er 0,4 for lidt end det den skal have. så jeg vil ikke helt stole på den.
jun 2007
Følger: 16 Følgere: 16 MC-er: 8 Emner: 28 Svar: 79
Hvilken olie skal man bruge !!!