Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Tilsæt opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Set up lamps (and cables for lamps) 1.000 kr.
  • Fældet træ 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Burgman Speed Sensor
  • #1   16. jan 2010 Speedsensor??? er det drejeskive med snekken, der roterer speedometerkablet????

Hvis ja, så kommer den af helt af sig selv sammen med forhjulet, og den kan ikke sættes forkert på - skal bare drejes i ret vinkel, når stikakslen spændes til.

• #3   16. jan 2010 Knud
    Der er ikke noget egentlig kabel i god gammeldags forstand, det her er en ledning, som går til en rund dims nede på højre side af forhjulet.

Kenneth H
    Jeg vil med det samme se på en rep. håndbog.

Hej

• #4   16. jan 2010 jens A, Så er det en nyere med elektronisk sensor. Det burde nu heller ikke være meget sværere, Det er i bund og grund en lille elektromagnetisk dimmer, der sidder fast - formentlg med skruer . ved forhjulsnavet.

Jeg vil blive meget overrasket, hvis det ikke er en enhed som bare kan skrues af og pilles af et stik, hvorefter en ny kan sættes på.

Men derudover er Kenneths forslag med en rep. manual kanongodt. Den kan typisk købes til mellem 2 og 500 kr - altså mindre end en times arbejdsløn. Så kan du i ro og mag vurdere om du vil give dig i kast med reparationer/vedligeholdelsesopgaver, og så lave dem du selv magter - den kommer til at tjene sig selv hjem mange gange. Køb en trykt udgave - efterhånden som den får oliefingre og noter, bliver den bare bedre med tiden. Det sker ikke med en elektrisk udgave.

• #5   17. jan 2010 Hej Knud
    Jeg tror at jeg vil prøve at skifte denne sensor efter gør det selv metoden, så jeg har været rundt på nettet for at finde et sted at købe den, men det lader til at være umuligt, jeg finder alle andre sensorer, har du et godt sted ?
    Jeg skal nemlig også ha' skiftet den dims der holder sædet oppe, den ligner næsten en støddæmper, og med en håndbog inden for rækkevidde, skulle det vel ikke gå helt galt...

Hej

• #6   17. jan 2010 Mon ikke du kan finde dine originalstumper her:

http://alpha-sports.com/suzuki_parts.htm

jeg bruger dem en del, og der er aldrig vrøvl. De er altid sendt inden 4 arbejdsdage og så går der lidt tid med Told her

• #7   17. jan 2010 Der kan du sikkert også få dig en rep-håndbog

• #8   17. jan 2010 Hej Knud
    Det var et godt link du der gav mig, der har de bare det hele.

Tak skal du ha'

Hej

Kommentér på:
Burgman Speed Sensor

Annonce