{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.073 visninger | Oprettet:

Mere og federe lyd på CB 350 Twin +lys {{forumTopicSubject}}

Jeg er så småt gået igang med at bygge min Honda CB 350 Twin op, til noget cafe/retro maskine. Men savner lidt tips. Bl.a. til noget dobbelt udstødning med noget fornuftig lyd i. Standard lyder den lidt kedeligt. (Er pt. monteret med en 2 til 1 udstødning)
Men hvad kan folk anbefale af fede potter til en CB 350?
Selvom jeg vil ha mere lyd, betyder det dog ikke der skal være fri udblæsning smiley Alt med måde.

Og en anden ting: Clip on styr der passer på, er der noget i DK som er til at betale? Eller hvad kan i anbefale der? Også gerne udlandet.

Og til sidst. Lille baglygte, nr.pladeholder og diskrete men "retro" blink lys. Noget folk kan anbefale der?

At jeg spørger så meget, betyder ikke at jeg ikke selv har ledt. Men kunne være folk kunne anbefale noget jeg ikke selv var faldet over. smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mere og federe lyd på CB 350 Twin +lys
Kommentér på:
Mere og federe lyd på CB 350 Twin +lys

Annonce