{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Led-blink= modstand/relæ?
  • #1   22. jan 2010 Det var et helt nyt spørgsmål her på mcg.............. he he


  • #2   22. jan 2010 jeg siger osse he he he nyt spørgsmål

  • Søren N
    Søren N Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Svar: 38
    #3   22. jan 2010 Kan bl.a. købes her: (link fjernet)

    Mvh
    Søren N


  • #4   22. jan 2010 Du kan også købe 4 modstande til 20 kr og lode dem på

  • #6   22. jan 2010 Ja Hvis man ikke kan lave det rigtig Brian ... Men det er ikke alle der er dumme

  • #8   22. jan 2010 Desværre .. giver dig ikke ret...... men din mening .. min koster 20 kr og din koster minst 100 kr...... men heldigvis vælger folk selv.... Ses derude på landevejen Brian G

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.653
    #10   23. jan 2010 Ligemeget hvor man sætter de modstande, hvor godt man lodder og hvor godt de afleder varmen, er det stadig en dårlig løsning på et simpelt problem. Jeg havde tænkt mig at sige "løsning for dovne folk" men det er det jo ikke engang da der er meget mere arbejde i det?
    Jeg kan godt forstå at man ikke vil pille ved det originale ledningsnet, men den stædighed tilføjer en stak nye fejlmuligheder til ens MC uanset hvordan man stiller det op eller monterer det.

    100 kroner er 500% af 20 kroner, så procentvis er relæ skiftet helt ude af proportioner... :o)

    Men skal jeg opveje det originale blinkrelæ med et par bevægelige dele i, kontra et digitalt blinkerelæ som INGEN bevægelige dele har, så giver jeg gerne de (skallede) 80 kroner for noget som med 100% sikkerhed har længere levetid. Jeg skal selv skifte til diodeblink inden længe, og jeg har absolut ikke engang gidet overveje modstandene. Jeg skifter helt sikkert relæet, da jeg ikke gider spilde plads og tid på at fylde min tætpakkede MC med yderligere varmekilder.
    Så hellere bare klemme to stik på et par ledninger og ploppe dem i.

    Jeg kan bare overhovedet ikke se argumentet for modstandene, må jeg indrømme.....

    Kan vi få de argumenter, eller slutter det her bare ved "du har din mening - jeg har min"?


  • #11   24. mar 2010 Og så en masse links til en masse forhandlere af forskellige relæer, så bliver vi andre bare så glade smiley

Kommentér på:
Led-blink= modstand/relæ?

Annonce