{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Grydelåse ?
  • #1   23. mar 2006 Dobbelt D-lås er to metalringe på den ene hjelmstrop, hvorigennem man snører den anden hjelmstrop. Jeg har det på min Shark hjelm. Superhurtig at spænde, superhurtig at åbne og samtidig sidder hjelmen helt strammet til punktet man ønsker.

Jeg har haft mange andre hjelme, med andre mere eller mindre umulige systemer. Nogle kræver fingersnilde at åbne, og det tager tid samt fumlen at åbne og lukke. Alt dette undgås med D-ringene...

Kør ned til din lokale mc-pusher og prøv systemet.

Jeg er glad for systemet.

/Allan

• #2   23. mar 2006 jeg har det på min agv xr2 med Dobbelt D-lås kan kun give allan rat det er sq et nice systeme

• #3   23. mar 2006 jeg prøvede shcuberth s1 på mc messen... og det er et sten sikkert køb når jeg får noget guld. den var rigtig rar at have på og den havde indbygget solvisir som man kunne slå fra eller til. og den var nem at få af og på ikke noget med at stå i flere minutter og bakse med at åbne spændet. den skulle også være den mest støjsvage hjem på markedet.

• #4   23. mar 2006 jonas, hve,m forhandler den og evt pris...?

• #5   23. mar 2006 Er der ikke noget med at hjelme skal være udstyret med dobbelt D-Ring hvis man vil deltage i track days?

• #6   23. mar 2006 Okei.. jamen så vil jeg da bede om at få den med d-lås. Har fundet den på www.fc-moto.de - koster cirka 33oo hvis det er udgaven med grafik på.
    Lige nu har jeg en lazer-gryde.. med sådan et click-spænde.. det sys jeg nu også er rart nok. Der er bare sindssyg meget vindstøj i den hjelm og den vejer 1800 gram. Så vil gerne have en ny..

Kommentér på:
Grydelåse ?

Annonce