Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.000 kr.
  • Hænge montanareoler op 2.000 kr.
  • Samle PAX skab 850 kr.
  • Repair of dishwasher 1.000 kr.
  • Samle møbler hænge ting op 1.660 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  BMW K75 Startbesvær
  • #1   4. feb 2010 Altså med andre ord fyldt den med kondens? Har du prøvet at skifte tændrør?

• #2   4. feb 2010 Hvad mener du ? Kondens i benzinen, eller hvad ?

• #3   4. feb 2010 Nye rør samt vær sikker på der er guf nok på batteriet... det er muligt der er strøm på .. men det er ikke sikker der er nok

• #4   4. feb 2010 han mener kondens i olien, du får nok aldrig varmet olien nok op til at den får dampet alt kondens vandet væk.
    men tvivler på det er derfor den ikke gider at starte, kan være du har druknet den, prøv at pille tændrørene ud også dreje motoren et par omgange, også se om den gider at tænde så.

• #6   5. feb 2010 Ja, jeg må nok til at kigge på tændrørene, det er bare ikke helt så let, pga. kåben, men nok ikke umuligt....
    Den er dog lige ved at starte, så det er nok bare det hele, fugt, kulde og rør der ikke er helt på toppen...
    Har lige investeret i en helt rigtig MC-lader, en ring til 500,- så strøm er der nok af, bare til at blive ved.........
    Den har ikke haft problemer med at starte hele sommeren, så det er nok bare en vinter-depression c",)

• #7   5. feb 2010 Ups... bare IKKE til at blive ved ( med at prøve ) !

• #8   5. feb 2010 køre du på den om vinteren

• #9   5. feb 2010 Nej, jeg kører ikke om vinteren på den her. Den er sku for tung, at rejse op igen (265Kg.). Det var noget andet, den gang jeg kørte Honda 125 twin.......
    Har bare prøvet at holde den igang, med batteri og så'n !!

• #11   6. feb 2010 Har selv haft tanken, med karburatorsprit, men det er jo alligevel elektronisk indsprøjtning. Prøver nok trods alt ! Den har ikke en desideret choker, men en hurtig tomgang. Det er dog som du skriver, den prutter bare, og er liige ved........
    Og, ja man trænger bare til at høre den....

• #13   6. feb 2010 NYE RØR ..... OG SÅ GODT MED STRØM ....

• #14   7. feb 2010 Så snurrer den smiley
    Tog rørene ud, de var fine og nye (ca 5000 km.) gjorde dem rene og tørre, satte startkabler fra bilen på, altså "nye" rør og masser af strøm....
    Det gjorde udslaget !!
    Dejligt at høre maskinen igen. Tænkte på at køre en tur, men da jeg ikke har pigdæk på, valgte jeg at vente til isen er væk...
    Tak for alle rådene smiley

• #15   7. feb 2010 Hæ Hæ Hvad sagde jeg ...

• #16   13. feb 2010 Ok ! Så var den gal, igen.......
    Skulle lige prøve, og hvad ? Kunne bare ikke få den igang !!
    Såh øh ! Gjorde som du ( Boss ) skrev... Nye rør.. ( 29 Kr. pr. stk .. hos THansen, så det er jo ik' for at det er nogen stor investering, slet ik' når der kun er 3 cylindre.
    Så nu starter den bare jeg rør knappen, selv i 8 graders frost smiley

• #17   13. feb 2010 Men det store spørgsmål er stadig, hvorfor lader du den ikke bare få fred til du skal bruge den????

• #18   13. feb 2010 Hej Bjarne.
    Er samtlige tråde om kondens og koldstarter tråde gået helt og aldeles hen over hovedet på dig ?

• #19   14. feb 2010 Nu er jeg lige blevet medlem her, så, ja måske jeg ikke har nået at læse alle tråde........
    Med hensyn til at lade cyklen stå, så vil jeg nok osse gøre det fra nu...
    Kan bare godt li' tanken om at den bare starter første gang, når jeg vil ud at køre...
    Jeg takker for alle rådene c",) og venter på bedre vejr........

• Niels D
    Niels D Tilmeldt:
    nov 2009

Følger: 2 Svar: 1
    #20   1. maj 2017 Hej alle, jeg har ogsaa en K75 og den kan kun gaa paa 2 cyl men ved en paa vejen kom den paa alle 3 meeen ugen efter var det samme problem ;( men jeg siger tak for de gode ider dem vil jeg prove, haaber saa inderlig paa at den saa kommer paa alle 3 Cyl Mvh. Niels.

Kommentér på:
BMW K75 Startbesvær

Annonce