{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.101 visninger | Oprettet:

modstand på blinklys. hvordan? {{forumTopicSubject}}

Hej gutter..
Jeg har sat diodeblink på min mc. Og kan ikke finde et relæ der passer i mit orginale stik. Så blir vel nødt til at montere en modstand, på hver blinkside?

Jeg har hvert fald prøvet at montere, en af de modstande der følger med til rizoma blinkene, dog uden held. Men er heller ikk sikker på jeg forstår modstanden..

Der går to ledninger(en rød og en sort) ind i modstanden, men ingen ud i den anden ende.. Nogen der kan fortælle mig hvordan det virker?
Håber i forstår (:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  modstand på blinklys. hvordan?
  • Bjørn J
    Bjørn J Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 7
    #1   14. feb 2010 Du burde have fået et relæ med til dit rizoma sæt, som passer til netop din mc, lige til at smide på cyklen!

Hvis du har problemer så kontakt din forhandler..

• Bjørn J
    Bjørn J Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 7
    #2   14. feb 2010 Hvis det er LED blinkere skal du ikke bruge de extra modstande til noget..:)

• #3   14. feb 2010 Nej der er er ikk et relæ med.. Havde købt et rizoma relæ ved siden af.. Men det var et 3benet stik. Hvor stikkende sidder ved siden af hinanden.. Hvor stikket på min mc, er 4 benet og sidder 2&2..

Kan ikk finde et relæ der passer smiley

• #4   14. feb 2010 burde virke med modstanden i serie med blinklyset. Den ene ledning lader du sidde på bilnklyset, den anden ledning fra blinklyset lodder du sammen med den ene ledning fra modstanden. Den anden ledning fra modstanden lodder du sammen med den anden ledning der kommer til blinklyset.

Kommentér på:
modstand på blinklys. hvordan?

Annonce