{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Reparation af plæneklipper (benzin) 600 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 720 kr.
  • Udvendig og indvendig vinduepudsning, 1 plan hus, 16 alm vinduer og 4 store vinduer 800 kr.
  • Tæt rørforbindelse i vandledning 2.000 kr.
  • Opsætning af Velux mørklægnings gardin ( ovnlys vindue ) 750 kr.
  • Installation af 2 pendler 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  styr dæmper
  • #1   7. mar 2010 Kan kun anbefale GPR dæmperne.

    De er effektive, nemme at indstille og kompakt design, som minimerer risikoen for at de går i stykker ved styrt, i modsætning til en traditionel "dørpumpe"

    Samtidig er den progressiv, så cyklen ikke er tung at dreje med ved flytning/parkering, uanset hvilken indstilling dæmperen er sat til, men dæmpningen virker lige så snart "frekvensen" af styrudslaget bliver højere.
    Det er dog også årsagen til at nogle vælger den fra til race, da de gerne vil have en konstant dæmpning uanset hastigheden af styrudslaget.

    Havde den selv monteret på min R1'er til race og var rigtig glad for den og det er kun fordi den nye racer har en anden type monteret, at der ikke også sidder en GPR på den.


Kommentér på:
styr dæmper

Annonce