{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MC mekaniker omkring østjylland ?
  • #1   14. mar 2010 der er mange

• #2   14. mar 2010 prøv: møgelgårdsvej 22
    8520 lystrup, arhus n

• #3   14. mar 2010 ja men også en der har lyst til at bruge lidt af sin fritid mod betalingen .
    på at justere lidt på den .

• #4   15. mar 2010 casper. hvis du har en smugle teknisk snille kan du sagtens selv løse problemet. hvis du siger at tændrør,ene har det fint så kan det næsten kun være caburatoren. de er lidt bøvlet at få af og på. tag at skruge bundkarene af (et af gangen og lige dem op på et stykke avis. tag svømmer og svømmernål ud og skrug alle tre dyser ud af hver cap. blæs det hele rent og samel igen. der er din coker dyse der er stoppet af gammel benzin snader fordi den har stået stille hele vinteren. det er der ingen ben i. køre den fint nok når den er varm?

• #5   15. mar 2010 når den er varm så køre den og starter fint og det gør den også resten af dagen men dagen efter er den svær at starte .
    har skiftet karburatorer over fra min res del bike .

når skal starte den kold så forgår det sådan
    fuld chokker
    den er lige ved at slå i gang på starteren , men skal have 3 mm gas hvor den så lige så stille trækker sig self i gang på starteren efter noget tid.

når man så kan slippe starter knappen og holde liv i den ved hjælp af de 3 mm gas i ca et par min så går den helt fint , man kan ikke holde sig selv i gang før den er ordenligt drift varm .

• #6   15. mar 2010 jeg har rodet med en fzr1000 der gjore det samme 4 nye tændrør og en rensning af cap,sne så var problemet løst,

• #7   15. mar 2010 okay glæder mig til de nye tændrør kommer i morgen Ha Ha 22kr pr stk det er jo helt til grin at den tidligere ejer kun haft skiftet dem på cyl 1 & 4 nå ja de sidder lidt træls og har en mærklig størrelse men en tur i drejebænken løst det problem , karburatoren er renset , men mangler stadig lidt justeringer , kan høre på den at den får for meget benzin oppe i omdrejningerne over 5500 rpm

• #8   17. mar 2010 så fik den de nye rør i går aftes , man havde stadig svær ved at starte.
    den starter måske en lille smugle bedre med de nye rør , men ikke godt nok. så stod min benzin pumpe pludselig af midt i den hele så den res del biken røg på samt et nyt filter.
    så troede jeg bare det var den som har drillet og sunget på sidste vers.

da jeg kom hjem i dag gik jeg ud for at lave en kold start det gik sådan.

for den starter skal den have fuld chooker 3mm gas så begynder den at slå i gang stille og roligt , man skal holde start knappen inde indtil den selv overstiger starts motorens hastighed ellers dør den , når man så kan slippe startknappen så kan man give den lidt mere gas og den forsøger at tage flere omdrejninger men kan ikke brænde rent , jeg prøvet at slå chookeren fra og til det er den lige glad med og kan ikke holde sig i forhøjet tomgang men chooker slået til . men så slukket jeg den stod og kigget på den i 3 min prøvet at starte den igen , nu springer den i gang med det sammen kan holde sig selv i tomgang via chooker, og falder og stiger i tomgang alt efter chookeren.

hva pokker der det næste man skal prøve.

følgende er skiftet
    tændkabler
    tændrør
    tændspoler
    karburatorer
    nyt benzinfilter
    benzin pumpe
    gnisten er blålige

• #9   25. mar 2010 Har du tjekket for falsk luft? Det kan du gøre vha. dieselstart. Det sprayer du på gummi-studserne omkring karburatorerne. Hvis den så stiger i omdrejninger, er det fordi den suger falsk luft.

Hygge

• #10   25. mar 2010 det er tjekket uden held , men er sikker på jeg har fundet fejl ventiler som skal justeres

Kommentér på:
MC mekaniker omkring østjylland ?

Annonce