{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.381 visninger | Oprettet:

blinklysrelæ GSXR 400 {{forumTopicSubject}}

Hej folksen..

Jeg har et lille problem med mine blinklys.
Venstre side blinker normalt, højre side lyser bagerste blink, foreste er slukket, uanset pærer. Der er 21w i for, 15 i bag.

Så jeg skyder skylden på mit relæ, men jeg har lidt problemer med at finde et nyt.

Her er data fra det nuværende:
FL249SD
12.8V 8.5c/m
21.Wx2+3.4W
23W2+3.4W
081300.7220
(2 benet)
Jeg har forsøgt at søge på modelnummeret men har kun fundet nogle fra USA, og det er lidt voldtsomt at sende noget med en værdi på 10 dollars..
Jeg skal vel have et med samme specifikationer, eller hvordan?
Nu har jeg ledt forskellige steder, og støder ofte på en universal udgave med 10w, hvilket nok ikke går.

Håber nogle kan hjælpe / forklare hvad en løsning kan være.

Mange tak
Vh Steffen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  blinklysrelæ GSXR 400
  • #1   19. mar 2010 er ret sikker på at du bare kan tage det gamle med ned til din lokale mc-pusher og så finder de en ny til dig..

    men lyder ikke som om det er dit relæ..

    når du blinker til højre sender relæet strøm ud på ledningsnettet i højre side.. det gør den jo eftersom den bagerste virker.. tror du har et lednings problem til dit forreste blink..

    Grunden til den bagerste bare lyser er at den mangler noget forbrug.. hvis en pære springer i en bil blinker den hurtigere.. på en mc lyser den anden bare.. så tjek dine ledninger..


  • #2   19. mar 2010 med mindre du har skiftet pærerne ud med diode eller andre med mindre forbrug tror jeg ikke det er relæet.

    og lige for at rette.

    så er det ikke Dit relær som sender strømmen ud til den rigtige side.
    det forgår oppe i din kontakt.


Kommentér på:
blinklysrelæ GSXR 400

Annonce