1.573 visninger
|
Oprettet:
CBR 600 F2 oliestand {{forumTopicSubject}}
hej,
I forbindelse med olieskift på min CBR 600 F2 er jeg komemt i tvivl om hvordan jeg skal måle om der er nok olie på.
Tvivlen går på om man skal skrue "oliepinden" af, tørre den af og sætte den på igen uden at skrue den fast for derefter at tage den op og tjekke oliestand?
Eller...
Om oliepinden skal skrues af, tørres af og sættes, skrues fast, for derefter at trække den op og aflæse?
Håber der er nogen der kan svare da jeg ikke kan finde noget svar i manualen.
Pft.
Andreas
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.647
feb 2007
Følger: 15 Følgere: 16 MC-er: 4 Emner: 81 Svar: 903
feb 2007
Følger: 15 Følgere: 16 MC-er: 4 Emner: 81 Svar: 903
aug 2008
Følger: 1 Følgere: 8 MC-er: 3 Emner: 8 Svar: 70
dec 2003
Følger: 133 Følgere: 120 Emner: 271 Svar: 7.283
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.647
dec 2003
Følger: 133 Følgere: 120 Emner: 271 Svar: 7.283
sep 2005
Følger: 5 Følgere: 33 MC-er: 15 Emner: 361 Svar: 1.795
CBR 600 F2 oliestand