1.623 visninger
|
Oprettet:
Bedste middel til kædesmørelse? {{forumTopicSubject}}
Nu har jeg efterhånden prøvet flere forskellige mærker til at smøre min kæde med. Jeg søger et middel som er effektivt men ikke sviner overdrevent.
feb 2007
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 114 Svar: 676
den syntes jeg er ok
maj 2009
Følger: 5 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 2.847
okt 2008
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 19 Svar: 795
http://www.castrolshop.dk/shop/castrol-chain-spray-244p.html
Hvis du oversmører sviner den, giver du den som skal have sviner den minimalt. Nyt produkt er også kommet, aner intet om den, men så ved du da det:
http://www.castrolshop.dk/shop/castrol-chain-lube-688p.html
okt 2005
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 17 Svar: 505
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 5 Emner: 30 Svar: 741
aug 2005
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 77 Svar: 2.007
På tur i Norge ramte jeg to dage med regn. Trods nærmest uanede mængder af drylube larmede min kæde mere og mere + der begyndte at være rustpletter overalt på kæden. Så røg den ud!
Kæft en gang lort, hvis jeg må sige min ærlige mening. Det kan kun være lavet til folk der udelukkende kører når solen skinner og det er + 20 grader...
okt 2005
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 17 Svar: 505
maj 2004
Følger: 32 Følgere: 29 MC-er: 6 Emner: 64 Svar: 1.527
Bruger altid MOTUL's kædespray både til gade og bane-cyklen og det kan varmt anbefales.
feb 2008
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 5 Svar: 293
aug 2005
Følger: 24 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 247 Svar: 4.397
hver gang jeg har kørt gir jeg lige den nederste inderste del af kæden et skud. gør jeg det hver gang får hele kæden en passende mængde olie. skal jeg på langfart gir jeg hele kæden.
jun 2004
Følger: 54 Følgere: 53 MC-er: 3 Emner: 118 Svar: 2.281
Hygge
Bedste middel til kædesmørelse?