{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
779 visninger | Oprettet:

CB400 f {{forumTopicSubject}}

Hej MCG

Har lige hentet en gammel Honda CB400f fra 76. Meningen er den skal sættes i stand og muligvis laves til en cafe-racer

Har lige et par spørgsmål vedr. lidt forskelligt. Skal have skilt den helt ad, så det kan være nogle af svarene dukker op undervejs, men ville lige høre om der var nogle der havde et bud på hvad de forskellige problemer kunne være smiley

1) Motorcyklen kan starte og stå i tomgang og køre. Problemet er at den begynder at hoste lidt, som om den ikke helt får nok benzin ved omkring 55km/t. Den falder lidt i omdr. og kan så tage fat igen indtil den rammer de 55 igen. Uden belastning i frigear kan den sagtens tage nogle snoninger.

2) Der kommer lidt rasle lyder fra motoren, har hørt de har nogle problemer med strammeren til knastkæden der sætter sig fast. Kender i til andre skavanker det umiddelbart kunne være på denne model.

3) Flere af crom delene har fået lidt overflade rust, så ville lige høre om der nogen der har en fantastisk måde at fjerne dette på smiley

På forhånd tak
Venlig Hilsen Jakob


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  CB400 f
  • #1   1. apr 2010 1) Rens karburatorne og då dem justeret og synkroniseret efter bogen.
    2) Hvis karburatorne ikke er synkroniseret lyder det også som raslen, men ellers knastkæden. Der sidder en lille bolt foran på motoren over strammeren. Den skal ud, så skal du løsne strammeren og presse med en skruetrækker på den gennem hullet (der hvor du skruede en bolt ud). Gerne med motoren kørende.
    3) er det kun lidt rust så kan autosol tage det.


  • #2   1. apr 2010 Hej Jesper og Frederik

    super tak for svarene...

    Så er det jo bare, at komme igang smiley


Kommentér på:
CB400 f

Annonce