Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  LED blinklys - hvor store modstande
  • #1   5. apr 2010 Du kan købe modstande til dem ved en forhandler af mc. som regel koster ca. 165 kr for et sæt til 2 blinklys

• #2   5. apr 2010 eller... hvis du ikke har lyst til at blive bollet i røven af overpriser, så beregn selv formodstanden og køb dem ved en elektronikforhandler.

Bare google ohms lov.

de koster omkring en 10ér stykket.... og husk at det skal være effektmodstande

• #3   6. apr 2010 Ricki: jeg vil nemlig ikke give overpris for et par effektmodstnde, som jeg givetvis selv har liggende.

Jeg har prøvet at beregne modstandsværdien nu, og er kommet frem til at hvis jeg sætter modstanden parallel med dioden, skal man så selvfølgelig regne den reciprokke værdi ud. Jeg får et resultat på 7.2R. Nærmeste E12 modstand er 6.8R, alternativt kan jeg sætte to 15R parallelt og få 7.5R.
    Hmm, jeg måprøve at se, det lyder ikke af meget.

Peter

• #4   6. apr 2010 Det lyder meget fornuftigt...

hvis du skal ramme 7,2 burde 6,8 være fint, ellers er det virkelig nogle meget ringe LED'er du har anskaffet dig...

Kommentér på:
LED blinklys - hvor store modstande

Annonce