{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
650 visninger | Oprettet:

Anders B
Anders B
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 14

dumt batteri spørgsmål {{forumTopicSubject}}

tror jeg skal have nyt batteri, da min GSF660F '03 var helt død her til morgen og tror jeg har sat der i parkeringslys i går aftes, hvor den kørte helt fint.
Prøve så at oplade batteriet med min pulslader, men opladeren lyste ikke op, som om der ikke var noget batteri.

Mit spørgsmål er bare hvilket batteri jeg skal vælge? nogen anbefler t-hansen og bil tema, men kan aner ik hvilket jeg skal købe? er det det som hedder bly batterier?

Mit gamle hedder noget med 12V8Ah 10HR

Mange tak for svar

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dumt batteri spørgsmål
  • #1   8. apr 2010 Hvis dit batteri er helt flat skal din lader bare sidde på et stykke tid før den begynder at lade

• #2   8. apr 2010 Hej Anders
    Køb et Odyssey batterier det fortryder du aldrig
    har du først ejet et sådan batteri køber du også et sådan batteri igen sådan ca om 8år igen
    http://danbat.com/index.php?cPath=93
    Venlig hilsen
    Bjarne

• #3   8. apr 2010 Noget sværger til batteri A og nogen til B.. Tror personligt at vedligeholdelsesfri mærke batterier er bedst.. men det må folk selv om..

• #4   8. apr 2010 Købte et i biltema til selv samme cykel, det virker helt fint, 200,- kr
    Køb et dyrt og det holder længere (mulligvis), selv skifter jeg hvert år for de penge

• #5   8. apr 2010 Hej Anders der er mange ladere der ikke umiddelbart virker på sådan et afladt MC batteri. Prøv at se om ikke du kan løbe den igang og så kør en lang tur så virker det hele garanteret igen.

Jeg taler af erfaring ikke af viden smiley

• #6   8. apr 2010 Oh! Det var jo lige det emne jeg skulle til at oprette! men nu låner jeg lige det her istedet.

har lige sat mit batteri til at oplade, her har opladeren et lille ampere-meter (er det vidst) der går op når man sætter batteriet til, og så bevæger sig ned efter som batteriet oplades. Med dette batteri går den bare ikke op:(

Det er ikke helt dødt, for kunne tænde lys osv. på cyklen.

Hvad siger i? skal der ny batteri til?

• #7   8. apr 2010 lyt til bjarne R han har fat i det eneste rigtige batt. efter 5 mdr stil stand med batt til sluttet . kunne min kawa med 1327cc hårdt kompremert motor køre i et min uden at sænke hastigheden. mit gl t svansen batteri gik HELT død efter 20 sek. og gunden til at jeg kørte så længe var at der skulle køres olie tryk på efter en hovde rep.

• #8   8. apr 2010 hey mennseker, (: mit Batteri er os dødt efter vinteren, selv om jeg jævnligt har ladt på det, Har en Honda CBR 600 F2 ,.
    Nogen der ved hvor jeg kan få et nyt og hvad for et jeg skal ha ?

• #9   8. apr 2010 daniel kig under bjarne R ´s svar der finder du svar på begge ?. de er lidt dyre ,men det kan svare sig i sidste ende

Kommentér på:
dumt batteri spørgsmål

Annonce