1.480 visninger
|
Oprettet:
nye pærer fra phillips {{forumTopicSubject}}
er der nogen der ved om de allerede er i handel.
det drejer sig om en "orange" pære til nær og fjern lys, som skulle være udviklet til MC.
så er de jo bare at håbe at der ikke er nogen billister der får smag for dem!
jan 2005
Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 18 Svar: 392
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 275 MC-er: 5 Emner: 130 Svar: 4.938
http://www.lighting.philips.com/in_en/consumer/carlighting/2_2wheeler_lighting/products_for_2wheeler/1_motovision.php?main=gb_en&parent=1&id=in_en_car_lighting&lang=en
mar 2004
Følgere: 15 MC-er: 3 Emner: 60 Svar: 310
feb 2006
Følger: 40 Følgere: 39 MC-er: 3 Emner: 48 Svar: 1.144
Ved bare ikke lige hvordan...
Jeg kan lige finde ud af om de kan købes i DK, i morgen...
Morten...
jun 2005
Følger: 10 Følgere: 8 Emner: 111 Svar: 1.936
men MOrten smid lige et svar når du har fundet ud af det !
feb 2006
Følger: 40 Følgere: 39 MC-er: 3 Emner: 48 Svar: 1.144
Ellers prøv at kontakte en kawasaki forhandler og hør om de ved noget om dem...
Vi har ikke fået noget at vide endnu i hvertfald...
Morten...
feb 2006
Følger: 40 Følgere: 39 MC-er: 3 Emner: 48 Svar: 1.144
Morten...
nye pærer fra phillips