{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.187 visninger | Oprettet:

så fik han også de´t ødelagt {{forumTopicSubject}}

Ja i dag ville jeg montere mit nye DYRE kædekit på min bandit og det hele gik fremragende! så med mit nye dyrtindkøbte kædenitte værktøj skulle mig og min svoger til og nitte kæden med det dertilhørende nitteled!.. det hele blev skubbet på plads og vi begyndte og "mase/udvide" den der pal.. vi vidste ikke hvor meget den skulle ha, så stoppede efter 3/4 omgang og kiggede... - vi mente ikke rigtigt at vi kunne se om det var nok så prøvede igen uden og spænde hovedlandet ned til leddet så vi bedre kunne se hvad den runde stift gjorde ved leddet! og denne gang spændte vi ca 2 en halv omgang og pissede sprang op i hvovedet på os! vi fandt derfor ud af at hovedlandet SKAL føres helt ned til inden vi begynder og presse på palen i leddet - og at der faktisk ikke skal drejes mere end 1½ omgang! så lærte vi det - nu skal jeg så bare ha fundet mig et nyt DID x2-rings led... hvor finder jeg det tror i? hører også meget gerne fra folk som selv nitter deres kæde!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  så fik han også de´t ødelagt
  • #1   2. apr 2006 bruger 2 hamre og en lile rund mejsel smiley
    (er seriøs)


  • #2   2. apr 2006 ja for det er vel usvigelig lidt det skal uviddes...? kan se på de andre led at de jo ikke er smasket fuldstændigt flade,.. kun udviddet meget lidt!.. leddet der følger med har jo 2 små huller som så bare lige skal ha et lille tryk, eller tager jeg fejl?

  • #3   2. apr 2006 ville mene at det ER en ordentlig nittedorn der er i det sæt!,..

  • #4   2. apr 2006 Det er også en nittedorn fætter jeg bruge. Kunne ikek lige huske navnet

  • #5   2. apr 2006 men hvad med det nye led jeg skal ha? er helst fri for og købe det hos min forhandler som jeg købte kædekittet af for han tog en pæn overpris på det har jeg opdaget!

  • #6   2. apr 2006 Jeg brugte en "almindelig" spids dorn - havde en makker til at holde kontra med en muggert - og så fik den to hug med den god størrelse hammer. Det virkede fint. Nu skal man jo passe på hvad man siger men, det er jo egentlig ikke meget den pal skal udvides for at blive siddende. Hvad angår det nye led så må du nok bide i det sure æble eller prøve en anden forhandler i nærheden. Sådan af ren nysgerighed hvad betragtes så som overpris?

  • #8   2. apr 2006 har givet 1739,- for kæde incl for og bag tandhjul,.. Samme did kædekit sælges ved mcnbutikken.dk eller hvad den hedder til 12xx,- så vil sige der er tjent en god mønt på lille mig! mht den der plade så var den sat på plads, det var selve "røret" som min dorn kører inde i som vi ikke havde spændt ned til pladen inden vi ville udvide niten, så den var ikke låst fast og udvidede sig derfor i alle retninger,.. opdagede først bagefter at der rundt om dornen er en rille som giver nitten plads! så må jo tage det på mine skuldre og lære af fejlen, men bittert er det da! tak for hjælpen folkens!..

Kommentér på:
så fik han også de´t ødelagt

Annonce