4.003 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

tændingslås på Suzuki k50 tændingslås på Suzuki k50

Ved godt at det i realiteten hører til Scootergalleri, men tænkte at der sikkert var flere kloge folk herinde smiley

Skal ha sat tændingslås på, og muligvis trukket nye ledninger over hele min Suzuki k50, så det hele kan komme til at fungere. Tændingslåsen er sådan set det eneste jeg er i tvivl om, så hvis nogle kunne fortælle mig hvad de forskellige ledninger er til, ville det bare fedt smiley

Gul ledning : C2

grå ledning: HL

hvid/rød ledning: 6E

grøn ledning: C1

1 brune ledning: SE

2 brune ledning: C1

blå/rød ledning: E

Sort/hvid ledning: B (-)

Sort ledning: ingenting.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rep. af udendørs vandhane 1.000 kr.
  • Ophængning af 2 stk. 40t tv på væg(beton) 699 kr.
  • Montering af vægreol (L:80 B: 22: H: 142) 600 kr.
  • Håndvaskrør skal skiftes ud 1.500 kr.
  • Dishwasher not working 900 kr.
  • Handyman 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tændingslås på Suzuki k50
  • #1   15. apr 2010 Come on, er der ikke bare 1 der ved hvordan man gør? Vil gerne ha den lavet færdig iaften, så jeg med god samvittighed, kan stille den til side, og begynde med næste maskine.

• #3   16. apr 2010 Hvis jeg sidder og stirre på den længe nok måske, men umiddelbart ikke rigtig smiley

• #5   16. apr 2010 Indtil videre har jeg koblet sort fra tænding til sort på tændingslås. Alene det gjorde at jeg nu skal dreje låsen, før den gnister, så lidt har jeg gjort rigtigt.
    Sort/hvid ledningen koblede jeg derefter til stel. Aner ikke om det er der den skal sidde :o)
    Grå ledning har jeg koblet til bremsekontakten, men kan nu se udfra tegningen, at det var dumt. den skal på en grå ledning ovre ved baglygten.

• #7   16. apr 2010 Det er sgu lidt ligesom et puslespil.
    Indtil videre er der bare 2 ting som knallerten så mangler, og som ikke kan købes. Regulator og 'rectifier'. Er disse 2 ting livsnødvendige? Og findes der alternativer?

• #9   17. apr 2010 Vi krydser fingre for at de ikke er livsnødvendige, for har lavet halvdelen af ledningsnettet nu uden de 2 ting smiley

• #12   17. apr 2010 Jeg var igang med at rytte lidt op i mine Suzuki dele oppe på lageret. Fandt ensretteren, som sad på et stel jeg havde liggende (dejligt), og et Rele, men jeg syntes altså ikke at det ligner sådan et til min knallert :S

Kommentér på:
tændingslås på Suzuki k50

Annonce