Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift af elpære 250 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.250 kr.
  • Cleaning 205 kr.
  • Dækskifte på el-løbehjul 670 kr.
  • Samling af ikea kommode 700 kr.
  • fjerne ukrudt 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  GSXR 1000 K3 som viser F 1 fejl.
  • #1   21. apr 2010 opstået efter vinterpausen ??

• #2   21. apr 2010 har lige købt den og har stået varmt ved forhandleren

• #3   21. apr 2010 Har en brugervejledning for en Suzuki vz 800
    i den er F1 en fejl på indsprøjtnings systemet
    det kunne måske være det samme

• #4   21. apr 2010 Kan du starte den når den viser FI ?

Hvis ikke kunne det være noget så simpelt som en dårlig støttebenskontakt eller måske dødemandsknappen.

Hvis den ikke kan starte, så få et værksted til at udlæse fejlkoden.
    Alternativt, så find en guide på nettet til at gøre det selv smiley

• #5   21. apr 2010 Min zx636r fra 2005 viser også "FI" fejlen fra tid til anden, og det kan reelt set være alverdens ting og sager. I mit tilfælde forsvinder "FI" lampen efter kort tid eller ved næste start op. Den har lidt sin egen vilje og i langt de fleste tilfælde er "FI" lyset slet ikke tændt.

Det koster omkring 300 kr at få den diagnostiseret ved min egen mek. - men jeg har altså valgt at det er noget fis at bruge penge på før den lyser konstant.

Jeg vil dog sige at hvis din FI lampe lyser konstant, så bør du få problemet løst. Det er helt sikkert det billigste i sidste ende.

• #6   21. apr 2010 der er ingen løs forbindelse. og det er ikke støttebenet. og den lyser ikke konstant.

jeg tror det er min powerC der laver ballade

• #8   21. apr 2010 mmmm underlig. men det er sku da pisse irreterende .

• #10   21. apr 2010 har oplevet nøjagtig det samme på min engang imellem, gsxr 750 k7 når jeg starter den, den kører fint og virker ikke som om der sker noget ved det, skifter mellem temp og FI i display, hvis jeg så stopper motoren og starter igen går den væk.

i manualen til mc'en står der det er fordi der er fejl i , fuel injection system
    der sku være en mode A og B hvor den kan køre på det ene men ikke på det andet. suzuki skriver så selvfølgelig med stor sort skrift, CAUTION problem can damage the engine, keep it running and bring it to your suzuki dealer hehe.

Kommentér på:
GSXR 1000 K3 som viser F 1 fejl.

Annonce