{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
725 visninger | Oprettet:

r6 99 skiftearm {{forumTopicSubject}}

hey.

der går rygter om at skiftearmen omkring en r6 fra 99 ikke er så stærk og kunne "bøje".

nu når jeg med motoren helt skilt ad og skal have bestilt noget så ville jeg hører om der var nogen som kunne bekræfte det.
så jeg kunne få det ordnet og en total istandsat motor.

http://images.cmsnl.com/img/partslists/shift-cam-fork-yzf-r6llc-1999_bigyau1846c-9_5b9a.gif

nogen som kan sige hvad del det er af dem som skal bestilles så?

mvh Paw


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  r6 99 skiftearm
  • #1   21. apr 2010 det handler omkring 2 gearet med den ikke er så glad ved det.

  • #2   21. apr 2010 Ikke noget jeg har oplevet før, mener det lyder lidt usansynelige at den skulle ku "bøje" hvis der skete noget ville den knække eller lig...

    og det vil ikke nytte noget at bestille en ny orginal da det er lavet af samme martriale, som den der sidder i og så står du samme sted en gang til.


  • #3   21. apr 2010 kan ikke helt huske om det var bøje, knækket eller hvad det var. bar noget med den i var så stærk, på cmsnl.com der kommer de med forbedre orignal dele hvis der har været problemer med noget andet, så fik yamaha har sagt der har været problemer med den del og den skulle skiftes laves på garantinen. så er dele erstatet med forbedre derinde.

    har oplevet min ikke vil i 2 gear når jeg kørte, så købte en gear indicator og så skiftet den så slet som muligt meget mystisk og vil godt kører uden gear indicator;)


  • #4   21. apr 2010 okay jamen lige meget hvad så lyder det mystisk, at det skulle være den, for hvis det var martrialet den var gal med ville det være alle dine skifte arme, der var tosset, hvor lang har cyklen kørt ? hvis den er skidt ad så kan du jo lige tjekke om der er noget unormalt skid eller noget på skiftearme eller gear trommel. og hvis der ikke er det tror jeg sku ikke du skal være nervøs..

  • #5   21. apr 2010 ja det lyder vildt mærkeligt. der er ingen problemer nogen steder. min mekaniker laver og tjekker den igennem og har ikke set noget på den nogen steder.

    kan bar ikke forstå den "fucker up" vil ikke i andet gear som normal, men med gear indicator kan den sagtes gå op uden problemer.

    så ville trimme og få lavet den perfekt nu når den er skilt ad. til senere når den igang skulle sælges


  • #6   21. apr 2010 kan godt følge dig. skal self ikke ku sige hvad der er, uden at ha set det, men må indrømme at det lyder meget mystisk at den driller dig uden gear indikator.

  • #7   21. apr 2010 ja men nu haft vi skilt den ad og trimmet den, så må vi se om 1-2 ugers tid hvordan den vil kører ved opstart smiley

Kommentér på:
r6 99 skiftearm

Annonce