1.114 visninger
|
Oprettet:
neddrosling til lille mc kørekort ?? {{forumTopicSubject}}
hey folkens jeg er meget interreseret i at få mc om lidt tid, hva er mulighederne ang. drosling osv. og hvordan gør man, og hva er reglerne for det..
håber at nogen vil svare på mine spørgsmål heh
Mvh J.R
maj 2006
Følger: 47 Følgere: 50 MC-er: 9 Emner: 37 Svar: 1.021
Tag på et værksted, og få dem til at bestille et droslings-kit hjem.
Vent ca. 2-3 uger.
Få dem til at montere kittet og skriver under på papirerne
Syn din cykel med 34 hk som konstruktiv ændring
Kør!
Undskyld "bage-opskriften" men det var den enkelste måde at sige det på.
Husk at droslingen følger din MC, da stelnummeret på din MC bliver trykt i papirerne. Så selv når du piller det af, skal det følge cyklen ved vidersalg osv.
Når du må købe på stor piller du sættet af, og får den synet igen uden den konstruktive ændring.
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 94 Svar: 441
Mulighederne er enorme, stort set alle mc'ere kan neddrosles! (selvfølgelig er der nogle der kan betale sig at blive det end andre.) - med det mener jeg, at det er idiotisk at neddrosle en 1000 ccm GSX-R fx.
Hvordan man gør det, er for dig næsten ligemeget, medmindre du er autoriseret motorcykelmekaniker, så må du ikke selv sætte det på. - de fleste får dog som regel bare en mindre ring i indsugningen..
og reglerne er som opsummeret, at det skal sættes på af en autoriseret motorcykelmekaniker. Derefter skal den synes, indreg. med de nye papirer fra syn også er du good to go! ;D
apr 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
apr 2009
Følger: 10 Følgere: 53 MC-er: 2 Emner: 192 Svar: 7.504
feb 2008
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 26
Har ellers lige fået afvide i en ligende tråd jeg selv har oprettet at man bare kan købe sættet over nettet i tyskland og selv sætte det i (for at spare penge) skal nemlig ha sat følgende sæt i. men SKAL det godt nok være en mc mekaniker der skal gøre det eller kan man selv?
http://www.tlo-bikeshop.de/product_info.php/products_id/10901/cPath/433_463/yamaha-ab-600-ccm/drosselsatz-auf-25-kw.html
maj 2006
Følger: 47 Følgere: 50 MC-er: 9 Emner: 37 Svar: 1.021
Du skal bare have en MC-mekanikker til at skriver under på det. (Og det vil de som regl ikke medmindre de selv har monteret det)
Det er klart lettest at få en MC-mekanikker til at bestille og montere det. Så er det gjort ordentligt, og det tager ikke arlverdens tid for en erfaren at smække det i.
Så skal papirene på droslingskittet bare med til syn, og så kører i bare løs.
Ang. forsikring er der ikke forskel, desværre
Men GF-Forsikringer forsikrer alle cykler under 1000 ccm for 1800,- ca. hvis det kun er ansvar. Hvis vi snakker Kasko bliver det en del mere pepperet.
aug 2005
Følger: 9 Følgere: 10 MC-er: 3 Emner: 42 Svar: 256
feb 2008
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 26
apr 2008
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 4 Emner: 23 Svar: 165
neddrosling til lille mc kørekort ??