Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af trampolin 1.000 kr.
  • Jeg søger hjælp til diverse handyman opgaver. Det drejer sig speficikt om hjælp til ophæng af 5 x hylder, et spejl, to knager, et gardin og to Ivar IKEA skabe. 1.750 kr.
  • Installation af Husqvarna robotklipper med tråd 2.798 kr.
  • Opmontering 1.200 kr.
  • Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forlygtepære GS500E H1- 55 eller 100W
  • #1   1. okt 2004 tror det vil blive for varmt med 100 watt... ledninger og stik kan tage skade af det...

• #2   1. okt 2004 Burde fjernlysløgten så ikke også blive for varm ? .. for den bruger vel som standard ca. 100 W ?

Mvh
    Peder

• #3   1. okt 2004 En 55 watts pære (H4) med to styrker nær og fjern har normal 60 watt til fjernlys, det er måden den kaster lyset tilbage i parabolen der giver fjernlys. Har ogse haft de stærke pærer i bilen, mener det var 90/95 watt, men synes ikke det gav den store forskel.
    Hvis du sætter større pære i skal du regne med at den måske holder mindrer pågrund af varmen, men ledningerne burde ikke tage skade af det, sikringerne skulle gå først, da de kan tåle mindrer ampere end ledningerne,
    Hvis den har en fjenlys lygte, der kun er en styrke i (H1) kan de ligge på omkring 70-100 watt.

Venlig hilsen
    Lars K

• #5   1. okt 2004 Jow.. Jeg har 2 indsatser i forlygten..

1 til normal og 1 til Fjern.

Det er en H1 der sidder i normal lyset. Jeg ved ikke lige hvad der sidder i fjernlyset.

Kan se at thansen sælger en der hedder H1 White +30% vil det give en mærkbar effekt ?

Kan det tænkes at lygten er indstillet forkert ? Når jeg gører med nærlys syntes jeg nærmere at jeg oplyser den modsatte vejbane ? Hvad er normalt her ?

Mvh
    Peder

Kommentér på:
Forlygtepære GS500E H1- 55 eller 100W

Annonce