579 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Hvad har jeg lavet med karburatorne? Hvad har jeg lavet med karburatorne?

Ja, sagen er den, at jeg har haft det problem at efter jeg satte mit neddroslingskit i min Honda CBX 550, så har den gået ad helvedes til i motoren, kan ikke rigtig tage gassen, og går ikke særlig godt i tomgang. I dag pillede jeg dem så ud igen, for at se om det hjalp, men til min rædsel opfører den sig præcis som før, så spørgsmålet er, hvad i alverden kan jeg have gjort mens jeg monterede de 4 skiver i indsugningen. Jeg har hørt noget om synkroniseringen, men kan det virkelig være det som giver mig så store problemer?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækkeklip + køre afklip på lossepladsen 2.000 kr.
  • Fjernelse af ukrudt på fortov 700 kr.
  • install a few ikea items 550 kr.
  • Fjerneukrudt/ stort bed. 2.000 kr.
  • Toilet der løbet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad har jeg lavet med karburatorne?
  • #1   5. apr 2006 Nej, det har jeg ikke, det fik jeg nemlig at vide den ikke skulle når det var de skiver, og den går lige dårligt uanset om de sidder i, eller ej.

• #2   5. apr 2006 Der er vel ikke rigtig noget man kan sætte forkert på, karburatorerne sidder spændt godt fast mellem de små mellemstykker, og luftfilterkassen. Benzinslange og vacuumslange sidder på.

• #3   5. apr 2006 eller også vender motoren forkert i stellet o udstødningen er blevet til indsugning hehe......
    tror også det er en slange til vacuumstyringen af din benzinhane eller gummierne til kaburatorerne der er revnet eller ikke slutter tæt ved topstykkets indsugning sker tit ved af og påmontering i gamle gummistudser ....

• #4   5. apr 2006 Hej Ole.

Du skal da have lagt nogle billeder ind af sådan en cbx550.

Har selv en, har også en Haynes manual over den, men er på arbejde ligenu.
    Men jeg jeg vil gerne prøve at se hvad jeg kan finde om det i den manual og så scanne det ind og sende det til dig per mail.

Hvis du da ikke har fået løst problemet.
    Held og lykke med

• #5   5. apr 2006 Hej Torben, jeg har faktisk selv en Haynes manual, men må sige at jeg pt. ikke rigtig kan se anden løsning end lige at sende den op til en mekaniker. Lige nu står den ikke særlig flot, og der er mange dele som skal poleres, og den skal også have en ny lakering, men det bliver først efter at Told og Skat har vurderet den smiley

• #6   5. apr 2006 Ok, så har du jo nok selv kigget i den, så gør jeg ikke mere ud af det.

Men held og lykke med den.
    Glæder mig til at se bileder

• #7   7. apr 2006 Forresten Torben, har du ikke en email? Jeg har et par spørgsmål vedrørende knastkæden, og læste i et tidligere emne, at det var noget du havde prøvet at skifte smiley

Kommentér på:
Hvad har jeg lavet med karburatorne?

Annonce