{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
568 visninger | Oprettet:

Starterkobling-problemer! - gpz 750 u {{forumTopicSubject}}

Hey mcG! for nogle uger siden begyndte min gpz 750 fra 86 at skratte højt fra motoren når jeg prøvede at starte den.
jeg undersøgte det nærmere og måtte konkludere at starteren ikke fejlede noget, men at mislydene kommer fra starterkoblingen. først købte jeg et starterkobling- reperationskit (ruller og fjedre), men lydene var der stadig, og gik ud fra at det var starterkoblingstandhjulet der var for slidt der hvor rullerne griber rundt om. da dette også var blevet udskiftet, prøvede jeg at starte igen. men mislydene er der stadig.
hvad kan der dog være galt? jeg går snart ud af mit gode skind. hjææælp

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Starterkobling-problemer! - gpz 750 u
  • #1   7. maj 2010 holde den lyd op når den er startet..
    og køre i tomgang.

• #2   7. maj 2010 hvad med den "slid-ring"- som rullerne støder op imod, er den stadig inde for tollerancen ? jeg havde et tilsvarende problem på min laverda og der var det "slidringen" der var under min. mål

• #3   7. maj 2010 ja lyden holder op når man har startet den. men den kan næsten ikke starte pga. af de her mislyde og fejl ved starterkoblingen. men den starter fint hvis den er varm.
    og til allan: ja slidringen sidder jo fast på starterkoblingstandhjulet som jeg som sagt også har skiftet, så det noget pis.

• rasmus t
    rasmus t Tilmeldt:
    maj 2009

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 345
    #4   12. maj 2010 Tror det er det hus rullerne sidder i, der er slidt, så rullerne kan gå i bund uden at låse ordentilg

Kommentér på:
Starterkobling-problemer! - gpz 750 u

Annonce