Hyosung GT650R, Hjælp hyo ejere ! Hyosung GT650R, Hjælp hyo ejere !
Hej,
Jeg afhentede i tirsdags min sprit nye 650 R. Desværre fik jeg kun kørt 100 km på den før jeg mødte de første problemer med det koreanske vidunder. Cyklen har kørt perfekt de første 80 KM, men da jeg i går starter i det neutrale gear og forsøger at skifte til 1. går maskinen ud. ( den kobler ikke ordentligt ud og derfor går den i stå hver eneste gang jeg bare tænker på at sætte den i 1. ) Jeg finder lidt værktøj frem og begynder at spænde koblingskablet op, men lige lidt hjælper det. Jeg finder til sidst ud af at jeg kan starte i 1. gear efter at have slået støttebenet op og ned og skynder mig derefter hjem. Jeg når kun lige på motorvejen da cyklen dør fuldstændigt, motoren går ud og alt lys slukkes ( svarer til at tændingen slukkes. Jeg får gang i cyklen igen ( der er masser af strøm på batteriet ), men kører kun et par km hvorefter det samme sker igen, motor og lys går ud igen. Her til morgen da jeg kører cyklen til forhandleren sker det ca. hvert 5. km.
Har du haft nogen af disse problemer ? kobling eller tændingsproblemer er jeg meget interesseret i at høre lidt om det.
På forhånd tak.
Mvh.
En ellers glad hyo ejer, der er meget nysgerrig for at få at vide om jeg bare har fået en mandags model eller dette er ulempen ved at købe en billigere mc. Ingen tvivl om min forhandler nok skal få styr på det, men lidt at glæden ved den sprit nye mc er røget.
jul 2005
Følger: 10 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 34 Svar: 386
Det andet lyder lidt mere tricky
mar 2006
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 126
mar 2006
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 5
/ kristian
mar 2006
sep 2005
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 2 Emner: 121 Svar: 1.124
Held og lykke med den fremover!
mar 2006
jun 2004
Følger: 54 Følgere: 53 MC-er: 3 Emner: 118 Svar: 2.299
Hygge
mar 2006
tak for svartet. Jo du må da meget gerne hører din forhandler om de har set noget ligende før hvis du alligevel kommer forbi. Hvad med koblingsproblemerne dem har du heller ikke hørt om ? Min forhandler har lånt mig en comet imens de fixer min egen og der virker kobling perfekt så jeg er nu heller ikke nervøs for at de ikke kan klarer den.
Min forhandler har gevet mig et tilbud på udstødning, omdysning og mod af luftfilter. Hvad vil jeg opnå ved denne opdatering. Jeg søger ikke flere kræfter på den, men en fed lyd og måske lidt bedre gasrespons ville ikke være dårligt. Kan du anbefale at få det fixet ?
mar 2006
Følger: 21 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 185 Svar: 2.489
Hvad angår lyden, så har min forhandler sat en Wolf udstødning på (se min profil). Den giver en rigtig lækker lyd, men har hørt fra flere herinde at deres mc'er har ødelagt denne potte. Fælles for de andre brugere at de har haft den monteret på væsentlig større maskiner.
mar 2006
Hyosung GT650R, Hjælp hyo ejere !