1.374 visninger
|
Oprettet:
Omdysning eller ej {{forumTopicSubject}}
Hej
Vil måske have et par carbon potter på min DUCATI 900 SS.
Er det nødvendigt at justere noget ved et evt skifte fra org potter til andre potter som vel er mere åbne og giver et andet modtryk mm
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 373 MC-er: 1 Emner: 497 Svar: 11.665
feb 2006
Følger: 176 Følgere: 165 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.500
apr 2008
Følger: 25 Følgere: 25 MC-er: 1 Emner: 229 Svar: 2.838
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.160
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 373 MC-er: 1 Emner: 497 Svar: 11.665
feb 2006
Følger: 176 Følgere: 165 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.500
hvad så med biler ? nej vel , kør
og er du i tvivl så kør omkring et værksted
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 373 MC-er: 1 Emner: 497 Svar: 11.665
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 11 Svar: 1.408
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 373 MC-er: 1 Emner: 497 Svar: 11.665
Også derfor jeg siger til folk de skal køre til FV Motor og få den dyset ind:)
Omdysning eller ej