Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Oliering af terasse brædder 250 kr.
  • Skift af badeværelse håndvask inkl armatur og rør, skift af toilet og bruse amatur 8.000 kr.
  • Ophæng af 4 lamper 2.000 kr.
  • Græsslåning ved sommerhus 500 kr.
  • Rengøring af sommerhus 650 kr.
  • Reparation af plæneklipper 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  2000 suzuki gsxr 600 ram air?
  • #1   9. jun 2010 Din MC har RAM AIR, det er de sorte (nogle carbon look) kanaler der løber fra hullerne i frontkåben (på hver side af lygten).
    Når du køre presses vinden ned i kanalerne og skaber derved et overtryk af luft som gør der kommer mere luft til motorens forbrænding.
    Jo hurtigere du køre jo højere tryg på luftindblæsningen....
    min mekaniker siger det giver +10HK på SRAD 750ccm
    og at den i øvrigt køre elendigt! hvis ikke det sidder ordenligt.
    - Mvh Jacob
    (NB: dette er min umiddelbar viden på området, ikke en facit liste)

• #2   10. jun 2010 det er lidt overdrevet at sige det giver hk. For det eneste tidspunkt det giver noget nævneværdigt er når farten er høj. Det er hvad jeg kalder græssende heste som kommer når de gider.

På en gammel gsxr600 og en kawa zx9r skal man ikke regne med det giver mere end 4-6 hk når man kommer langt nok op i fart. På felt vil man ikke få ram effekten med.

• #3   10. jun 2010 Er da ligesom thansen fanboy'en der tror hans K&N filter giver ham flere heste.
    Men din suzuki har SRAD = Suzuki Ram Air Direct

• #4   10. jun 2010 K&n filter giver da 20 hk mindst det er da almen viden:-)

• #5   10. jun 2010 Fedt så på min mc som har 4 karbs.. så får den 4*20hk hvis jeg smider KN på.. fedt nok mand!!!!

• #6   10. jun 2010 Morten (Fredericia) P: kommer da an på om du sætter pod filter på eller 1 stort smiley

• #7   11. jun 2010 mang tak for jeres hjælp

Kommentér på:
2000 suzuki gsxr 600 ram air?

Annonce