{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kædekit
  • #1   19. jun 2010 Som du selv gætter, går det ud på holdbarheden. En 520 kæde kunne endda være for svag, så det gik ud over sikkerheden. Det er ikke rart at knække en kæde i høj fart.

    Generelt mener jeg at sådan en operation kun giver mening med banemaskiner, der skal gøres så lette som muligt. Hvis det er din GSX600F du skal skift kæde på ville jeg bare bruge samme bredde som standard.


  • Niels B
    Niels B Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 2 Emner: 22 Svar: 810
    #2   19. jun 2010 En god Xring 520 er da rigeligt til den cykel, og en "gratis" opgradering.
    Vil man slide en 530 op der på 40K Km, skal man ikke smøre - justere


  • #3   19. jun 2010 Har læst om mange der køre gsx-r 1000, der køre med 520 kæder, så mon ikke det burde holde på din cykel ? smiley

    Men på den anden side, hvorfor skifte til en mindre en ?


  • #4   19. jun 2010 Du kan sagtens sætte en 520 på, ingen problemer i det. En moderne topkvalitets 520 kæde, er mindst lige så stærk, som en billig eller middelkvalitets 530 kæde.
    Man kan sætte 520 højkvalitetskæder på 180hk liter cykler, så det kan 100% sikkert også godt holde på din smiley

    Fordelen ved et 520 kædekit er at det er lettere. Der skulle efter sigende være op til 2kg at spare i mellem et 530 standard kit og et 520 kit med alu bagtandhjul, og letvægts stål fortandhjul. Det betyder noget for din effekt på hjulet, og for din handling af maskinen.
    Om du kan mærke det i praksis, vil jeg ikke spekulere i, men i teorien er der i hvertfald ingen tvivl.


Kommentér på:
Kædekit

Annonce