{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
994 visninger | Oprettet:

Begrænsninger i CBR1000F ? ? {{forumTopicSubject}}

Overvejer ret så meget om ikk jeg skulle købe sådan en maskine : ) Modellen fra 93 og op med de små blink i kåben, mener den hedder SC24.

Nå men faldt over denne http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=4378 som har begrænsninger i motoren?? Har skrevet med manden og han fortæller at nogle tyske og hollandske CBR1000F har det.

Andre som kender til dette, hvordan det ses uden at splitte cyklen ad og hvor de 100% sidder?

: )


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Begrænsninger i CBR1000F ? ?
  • #1   20. jun 2010 De sidder i indsugningen ( I Gummien imellem karb og top ) og er små metal plader der så begrænser selve indsugningen fra karb, jeg mener at du vil kunne se kanten på begrænsningen imellem gummi og top som en tynd skive ( lidt ligesom en pakning ) det tager kun et par timer at fjerne , måske lidt længer hvis der er lidt drikke pauser imellem.....


  • #2   20. jun 2010 Hvis den er begrænset, så sidder begrænsningen under karburatorerne, præcis som vist på billederne i det link du selv angiver..

    Oftest er det bare en plade med et hul i, som er sat gummistudsen der sidder mellem topstykket og karburatoren, eller en anden gummistuds med en plade i.

    Hvor meget du skal skille af, det ved jeg ikke, har ikke selv en CBR1000F, men karburatorerne skal da lige tages af for du kan se det... Det kan være, hvis du er lidt heldig, at du kan se det, hvis du lukket gasspjældene helt op, at du så kan se om der sidder en. Det burde du kunne


  • #3   20. jun 2010 men... når begrænsningen er fjernet... skal du nok blive glad for den smiley

    bare se min *G*


Kommentér på:
Begrænsninger i CBR1000F ? ?

Annonce