{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
797 visninger | Oprettet:

lasse k
lasse k
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 4

hjælp til aprilia rs 125 {{forumTopicSubject}}

hey. har lige fået mit kørekort til mc men nåede kun at køre lidt på min aprilia og nu gider den ikk starte.
jeg kørte en lang tur en aften og da jeg kom hjem og slukkede den ville den ikk starte 5 min efter.
der er fin gnist og der kommer benzin til og har renset karburatoren. og man kan ikk løbe den igang.
håber nogen kan hjælpe

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp til aprilia rs 125
  • #2   1. jul 2010 Mmm... hvor langt har den kørt på stemplet?

RS125'eren er den bedst styrende mc jeg har haft, men den har en motor, der desværre ikke lige kan betegnes som holdbar smiley

Hvis den både får benzin og tænding, vil jeg gætte på en af følgende to fejl... 1. den komprimerer ikke tilstrækkeligt pga. slidte stempelringe - 2. tændrøret er dødt - ved ikke hvorfor, men de har en tendens til at fise tændrørene af...

Du kan ligesågodt gå i krig med at lære den at kende med det samme... du kommer til at skulle skrue meget... men et stempelskift tager heldigvis kun 3-4 timer...

• lasse k
    lasse k Tilmeldt:
    dec 2009

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 4
    #3   2. jul 2010 skiftet stempel ringe lige efter jeg fik den så den har ikk kørt så langt på dem. men ved ikk om den har kraftig nok gnist. smiley

• #4   2. jul 2010 kender ikke indsugningsmetoden på den maskine. men på min crossmaskine har membranen engang været slasket. gav samme resultat...
    men 2takts maskiner er bare ikke lige så solid...

• #5   3. jul 2010 jeg har på en RS50 og en Yamaha TDR125 være ude for at et tændrør godt kan give gnist i det fri. Men monteret i motoren dur det ikke. Så jeg ville prøve et nyt tændrør. Skulle dette ikke være fejlen, har du bare et ekstra tændrør, når problemet engang opstår smiley

Kommentér på:
hjælp til aprilia rs 125

Annonce