468 visninger
|
Oprettet:
termostat gpx 750 {{forumTopicSubject}}
hvad nu...har lige fået tætnet min køler på kawa 750 gpx "88" og prøver kører den, viser går opad og blæser går igang fint kører lidt rundt ingen dryp, godt varm gir den gas og sprøjt det står op på min vindskræm, der er tryk på tøffer hjem "stille" ikke det vilde dryp kun når jeg gir den gas..hvad fa.... er galt
ps, tror ikke det er topparkning holder tomgang fint termostat er afprøvet i gryde den virker hjælp....
nov 2005
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 19
Jeg kan se at det er min gamle Kawa du har købt, eller er det bare et billede du har taget fra Bike Shoppen i Viborg, hvis du har købt min den gamle må du jo have noget garanti, for det er ikke ret længe siden jeg så den hos Bike Shoppen.
maj 2010
Følgere: 16 Emner: 22 Svar: 44
Men øv hvor jeg døjer med den jeg har lige for tiden, løser det ene problem og det næste banker på, nok mest mig der "fumler" mig frem..
nov 2005
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 19
Jeg kunne heller ikke forstå at der skulle være problemer med min den gamle, men du kan nemt slippe for alle de problemer, du skal bare købe en HONDA.
feb 2006
Følger: 41 Følgere: 40 MC-er: 3 Emner: 48 Svar: 1.148
/ Bülow...
maj 2010
Takker for svaret kigger lige på den topparkning igen, vandpumpe heller en "forstoppelse" i systemet kan det gøre det, den smider det bare ud i køler beholder og ud på gaden...men for fanden der er knald på da jeg gav den håndtag
maj 2010
tager jeg gassen bare lidt så suger den væske ned, er det det den skal, og lige mens jeg stod med den mærker jeg på div slanger til kølene alle var varme så gemmetræk er der..men men så kom der sku røg fra hvad jeg kunne se kølene og det så noget fugtigt ud i det ene hjørne kan det være en defekt køler "stoppet" og nu måske med hul i..???
jul 2010
Følger: 6 Følgere: 9 Emner: 72 Svar: 868
termostat gpx 750