{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  toppakning
  • #1   6. jul 2010 Det kan afgjort betale sig at gøre det selv, men du skal vide, hvad du laver - evt få en til at hjælpe dig. Efter skift af pakning skal maskinen jo samles rigtigt, og herunder er en omhyggelig up-lining af knast ift svinghjul og stempelplaceringer ret vigtig.

• #2   6. jul 2010 Som Knud skriver, så er det svære, at være sikker på, at alt er linet rigtig op inden samling og opstart, men det kan man nu få mange gode råd omkring i eks. en Haynes manual.

Desuden er det også rart, hvis man kan vurdere om eks. ventiler/sæder trænger til at blive slebet og foretage justering af ventilerne, når man nu er derinde alligevel.

• jimmi R
    jimmi R Tilmeldt:
    maj 2010

Følgere: 16 Emner: 22 Svar: 44
    #3   6. jul 2010
    Takker for input...nu er det sådan at jeg ikke er 100% på det er toppakring der er gået altså termostat er ok ingen "hvid" røg alle køleslanger er varme efter 10 min
    starter fint og tomgang osse ok olie er ikke "hvid" næsten ny olie ca kørt 40 km med den....men men div steder jeg ringer til siger det godt kan være toppakring ???

Har set røg fra køler og fugtig, efter den sidste opstart forrige gang da jeg kørte en tur og den var godt varm smidt den kølervæske over i kølebeholder og ud men kun da jeg gav håndtag...jeg fatter ikke en dyt

ville gerne ud og køre snart hjælp..

• #4   6. jul 2010 Inden du splitter den ad, så få taget en komp. prøve og en tryk prøvning af dit kølesystem.

• #5   6. jul 2010 Som Kim skriver, start med det, det KAN være andet, MEN ja, sandsynligt er et toppaknings skifte, ikke noget man bare gør, uden er faring! MEN med en haynes, og et par gode hænder, kan det gøres!! (hvis man har håndelag, værktøj, plads og tid!! smiley

• jimmi R
    jimmi R Tilmeldt:
    maj 2010

#6   6. jul 2010 Takker fo svarende jeg tror jeg starter i det små som i siger kan fejlen ligge andensteds,..kan det tænkes de ter termostaten der ikke helt virker og derfor den smider det hele ud..anyway det er den første jeg piller ud prøver at køre uden..

• #7   6. jul 2010 Kom ned til mig med den ged!!!!

Jeg kan goodt nok ikke måle komprefis på den, men der er ca 500 andre måder at konstatere en sprungen toppakning på.

Du får lige en PB med telefonnummer.

• #8   6. jul 2010 Sådan knud, vi deles om kagerne smiley

Jeg har en cylinder kompressions tester i kan låne!

• #9   6. jul 2010 Den tager vi lige når jeg hører fra trådstarter - vi er jo tæt sammen, kaffe har jeg og en pose kammerjunkere tror jeg:-)

• #10   6. jul 2010 smiley

• jimmi R
    jimmi R Tilmeldt:
    maj 2010

#11   7. jul 2010 hej Knud
    Det må jeg sige, jeg takker mange gange og hvis det er ok så ringer
    jeg lige til dig omkring middag, måske før..bukker og nejer..

Kommentér på:
toppakning

Annonce