{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Montring af fjernstart.
  • #1   13. jul 2010 hvis det er en af de der billige alarmer med fjerstart så har jeg. Det var ikke særligt svært.

• kim a
    kim a Tilmeldt:
    maj 2009

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   13. jul 2010 Ej hvor surt Jesper! Men det er vel et spørgsmål om at få den montert så den ikke kan starte når den står i gear smiley

• #3   13. jul 2010 kender en der gjorde tricket med at holde i gear også starte den i en bil, røg lige ind i en container :D, så kunne hun ellers få skiftet skærmkanter smiley

• #4   13. jul 2010 der med følger vel et diagram over alarmen hvordan den skal monteres... og et diagram over SVinet kan vel findes på nettet, så er det bare at forbinde 2 ledninger til henholvis tænding og starter...

og så skal koblings kontagten også lige kortsluttes...

jeg går ud fra at det er en af de "billige" alarmer du vil montere...

jeg monterede nogle stykker den gang jeg legede med scooter, og de holdte ca 6 mrd. pr styk...

så det er på ingen måder noget jeg vil anbefale til en MC...

IOM
    køb en ordentlig alarm og glem det Thansen fjernstart lir til dem på scooter galleriet.. smiley

• #5   14. jul 2010
    problemet ved den slags alarmer er at hvis du ikke slukker cyklen med fjernbetjening vil den kunne startes uden nøgle efterfølgende fordi strømmen er ikke pillet fra... det skal du lige have med i dine overvejelser.... tændingslåsen vil kun fungere som en lyskontakt

• #6   14. jul 2010 ja men så kan du ikke starte den på starterknappen... hvis du piller den fra.... det at trykke på fjernstarteren er det samme som at sætte tændingen til.... og den kan kun sættes fra ved at slukke på fjernbetj.....

Kommentér på:
Montring af fjernstart.

Annonce