{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
911 visninger | Oprettet:

Varmeproblem CBR 600 F1 {{forumTopicSubject}}

Halløj skønne mennesker smiley

Jeg har et overhednings problem og når blæseren starter så køler den ikke rigtig og jeg kan mærke den begynder at gå ikke så jævn i motoren... så jeg holdte ind og lod den køle... sådan gjorde jeg tit til jeg kom helt hjem (NEDERN!).. Men min buffer tank under sædet har nok væske på ... helt nyt... så tjekket jeg dækslet under tanken, og det så sku ikke clean ud, men pillede slangen af ved min vandpumpe.. samt skilte jeg også lige af for at se om alt var indtakt... og skyllet køleren igennem så jeg er sikker på gennemgang.. da jeg så ser nærmere ser jeg noget være fusk vil jeg mene!!... Jeg har en slange fra vandpumpen som går op i en studs midt på blokken, ved siden af slangen er der så bare lige en 10mm møtrik (Måske svejst på eller spændt kontra) på en 10mm sekskant skrue!? Hvad helved sku det gøre godt for... er det fordi jeg ikke har en thermostat på og at han måske bare har tætnet hullet så der er gennemgang ? Anden side af sagen er så hvis det er tilfældet, så burde der være omløb i systemet ??? HJÆÆÆLP! skal jo gerne være klar til, toppen torsdag!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Varmeproblem CBR 600 F1
Kommentér på:
Varmeproblem CBR 600 F1

Annonce