Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Mount 7 lamps to the ceiling 800 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mekaniker
  • #1   19. jul 2010 ja.

MC-X i vordingborg.

• #2   19. jul 2010 Vordingborg MC uden tvivl... Har altid fået en super behandling og der har intet været at klage over... smiley

• #3   19. jul 2010 hvad skal du ha lavet

• #4   19. jul 2010 ja hvad skal der laves på den? de plejer jo bare at køre smiley

• #5   19. jul 2010 Takthjulet var faldet ud, og den har ingen kompression på den bagerste cylinder, så formentlig en bøjet ventil, samtidig har den det gængse problem med starteren, den lyder som om der ligger, løse skruer når man tørner, jeg har haft den på værksted, de sagde at det ville koste ca. 9 kilo, men at det blev billigere, hvis jeg selv pillede motoren ud, så det er hermed gjort, jeg har søgt efter en anden motor, men kun fundet en hos IN-motor, som ikke var pæn, øv!

• #6   19. jul 2010 forøvrigt tak for rådene indtil videre smiley

• #7   20. jul 2010 Hvorfor ikke kaste sig ud i det selv? Du lyder da ikke til at have 10 tommelfingre? Og alting bliver bedst når man gør det selv ved du jo smiley

• #8   20. jul 2010 MT: nej ti tommelfingre har jeg nok ikke, men mangler erfaring på motorområdet, jeg ved ikke om jeg får ødelagt mere end jeg for ordnet ved selv at prøve, og jeg ved rent faktisk hvordan det skal se ud, når jeg åbner den, modsat har du da ret i, at man ved hvordan det er lavet, når man gør det selv smiley jeg låner sgu en Haynes, og ser hvor svært det er.

• #9   20. jul 2010 Ups! jeg mente: jeg ved IKKE hvordan det skal se ud, det sk... tastatur virker åbenbart heller ikke, he,he.

• #10   20. jul 2010 Jens, som du selv skriver haynes er en rigtig god start. youtube.com har også mange muligheder for at vise hvordan tingene gøres. Det er ikke så svært igen jo. Sådan en luftkølet maskine har jo ikke mange slanger og hvis du bare liner tingene op som du skiller dem ad kan det ikke gå galt ved en samling. smiley

Jeg siger i hvert fald god fornøjelse.

• #11   21. jul 2010 Hej MT
    Tak for dine gode råd, jeg tror at det bliver lidt både og, altså lidt ekspertise hjælp, og mine to arme :-). god sommer!

• #12   21. jul 2010 Bare i orden. Snakkede med en rigtig god bekendt i dag som er mc mekker. Han sagde det er nemt og haynes beskriver den procedure MEGET grundigt. Men han var lidt i tvivl om det kunne betale sig at lave topstykket eller skifte det.

pøj pøj. Og skriv hvis der bliver problemer. Min gamle far kører på en XV700 US model fra 84

• #13   22. jul 2010 Tak, jamen så er det jo bare at klø på, jeg skal lige have den der Haynes hjem, så skal der skrues smiley

Kommentér på:
Mekaniker

Annonce