{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
524 visninger | Oprettet:

Bremse på VS750 {{forumTopicSubject}}

Jeg er ved at lave min truder klar til syn, men jeg syntes ikke rigtigt jeg kan få forbremsen til at virke fornuftigt.
Jeg har luftet ud som en gal, både den ene og den anden vej, men den er stadig meget gummiagtig at have med at gøre.
Så jeg vil bare spørge om det er meningen den skal være så dårlig, jeg skal have øret næsten ind til styret for lordet blokere, så den kan altså godt bremse, men er bare langt fra tilfreds med hvordan den gør det...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bremse på VS750
  • #1   21. jul 2010 Hej Chris.
    Jeg havde samme problem på min vs 1400 fra 87, men en stål armeret bremseslange og en omgang nye klodser løste problemet.

God arbejdslyst, og god sommer.

Henrik.

• #2   21. jul 2010 Kig på dige klodser. Er de OK, så luft ud med at begynde med banjoen oppe ved cylinderen. Af med den og en tommeltot på. Når al luft er ude, så hold grebet inde, mens en anden sætter banjoen på. Dernæst pumper du til du har tryk, og udligner så ved at løsne og spænde banjoen øverst. Når der ikke kommer mere luft fortsætter du ved caliperen. Hold øje med, at der hele tiden er væske over udløbet af beholderen - ellers kan du bare begynde forfra.

Den kan være lidt drilsk

• #3   21. jul 2010 Udluftning af bremse er noget fanden har skabt, kæmper på anden uge med min GPZ'er bagbremse.Ved ikke hvor mange gange vædsken har cirkuleret og der er stadig luft.Har pumpet baglæns , haft kaliberen højt natten over osv osv -Så det er bare at klø på og håbe du er heldigere end andre.

• #4   21. jul 2010 En lille opdate:
    Nu er den kommet til at virke fornuftigt, men det er kun lige et lille stykke tid, så bliver den gummi igen :o(
    Så jeg sætter mine penge på at der er noget der giver sig et sted, eller kunne det måske være marsteren?

• #5   21. jul 2010 Hej igen...
    Er det den orginale slange fra 85` der sidder på, eller er den skiftet? det lyder som om den er ved at briste - hvis bremsen kun er god i et stykke tid.
    Henrik.

• #6   22. jul 2010 Det er også blevet min teori, så skifter den, er også mega fan af amerede slanger, det dur bar' smiley

Kommentér på:
Bremse på VS750

Annonce