{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.499 visninger | Oprettet:

starter på yamaha xj 900 fra 84 {{forumTopicSubject}}

hej

jeg har en yamaha xj 900 fra 1984... den har lidt start problemer, når man trykker på start knappen, kører starteren, men det lyder nærmere som den ikke trækker motoren rundt, den kan lige trække den, engang imellem men ik altid den gider.

jeg har så haft skildt starteren ad, og alt ser fornuftigt ud der.

Men Start krænsen, eller tandhjulet om man vil, er der ca. 3-5mm slør i, og det kan drejes mod uret nem, men læser godt nok, når man kører det med uret, hvordan skal dette være??

er mest i tvivl om det med sløret?

mvh michael

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  starter på yamaha xj 900 fra 84
  • #1   1. aug 2010 Tro du har 2 tandhjul der er færdige.. eller du har ikke power nok i din starter (det er pænt svært at se).. hopper starten helt ud når du har den i hånden.. det er ellers den gode cykel du har der, den kører bare.. havde samme årgang i i 7 år, og det var næsten uden problemer..
    hilsen mark

• #2   1. aug 2010 Mark L

ja det er en super god maskine, den er tilsalg, hvis du kunne være interasseret smiley

hmm synes ikke rigtigt, den kører ud af, når man giver den 12v.

men synes nu heller ikke, den tager mange omdrejninger ifh til f.eks min suzuki's starter gjorde :S

• #3   1. aug 2010 Nej der ikke meget power på den starter.. jeg ville tjekke den igemmen på et værksted.. tak for tilbudet. men jeg meget godt tilfreds med min busa. men det er en super maskine til ferie.. her været i ørstrig italien, spanien flere gange på den.. man når langt på en tank fuld smiley

Kommentér på:
starter på yamaha xj 900 fra 84

Annonce