{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.056 visninger | Oprettet:

Champion tændrør..? {{forumTopicSubject}}

Imorges havde jeg en knap så lykkelig stund med min gamle mc, jeg skulle starte den og køre hjem efter det årlige træf, det regnede godt og grundigt i nat og den havde holdt ude hele natten.
Men motoren sprang igang i første hug for derefter at sætte ud og gå i stå, fejlfindingen gik igang tømte svømmerhus for evt. vand uden resultat, tjekkede forbindelser og så tændrøret,,ingen gnist..??
Mistanken var defekt tænding, indtil en venlig sjæl fremskaffede et nyt rør, perfekt gnist og motoren sprang igang som den plejer..
Men nu det der undre mig det gamle rør ser fint ud ingen revner eller noget, men det er dødt, hva kan det være ??ER Championrør ikk så gode eller er det bare noget der sker i ny og næ..??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Champion tændrør..?
  • #1   1. aug 2010 champion rørene plejer skam ikke at fejle noget.
    er scootermekaniker, ved godt det er lidt noget andet, men ser med jævne mellemrum at et tændrør bare "dør" og gnisten bare forsvinder.

• #2   1. aug 2010 Har aldrig været imponeret over champion, og har erfaret fra min Harleytid, at har tændrøret været vædet med benzin, ja så er det færdig, skiftede dem til Bosch og ikk flere problemer.
    Men alle mærker kan vel have nogle "missere" ind i mellem

• #3   1. aug 2010 det har jeg også prøvet lige pludselig ville det ene ikke, jeg var hjemme hos mor og drikke kaffe og da jeg skulle hjem ville den overhovedet ikke køre ordenligt næste dag købte jeg et nyt tændrør og så var problemet løst

• #4   1. aug 2010 De fleste der kører englænder kører med Champion har jeg lagt mærke til, men jeg kunne da godt ha lyst til at prøve et andet mærke efter den her oplevelse, ihvertfald skal der medbringes nøgle og ekstra rør næste gang jeg skal ud på bøhlandet..:)

• #6   1. aug 2010 Mærkeligt, men min teori er at tændrøret ikke virkede fordi der kan trænge vand ind i det nu har jeg lagt det til tørre og så vil jeg da se om det virker når det er tørt, så er årsagen ihvertfald fundet..

Kommentér på:
Champion tændrør..?

Annonce