1.233 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Raslen Fra Knastkæden på cbr 600 f2? Raslen Fra Knastkæden på cbr 600 f2?

Hejsa,

Jeg har idag været ude og kigge på en herlig maskine af en cbr 600 f2 som kun har gået ca. 35000km.

de eneste to problemer som sælger kender til er
1. speedometer drev er defekt så speedo virker ikke, nogle der ved hvor sådan et kan skaffes billigt? har kigget lidt rundt på diverse sites, men er sku i tvivl?

2. den rasler lidt fra knastkæden af, da den ikke har kørt så meget er vi begge næsten enige om at det må være strammeren der skal skiftes, for det er da uhørt hvis knastkæden allerede er slidt på så få km er det ikke ?

mvh.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.
  • Opsætning af malertape 800 kr.
  • Tv Kommode, en tæppe og en mikrobølgeovn 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Raslen Fra Knastkæden på cbr 600 f2?
  • #1   4. aug 2010 Det er vist et problem med alle F2'ere..
    Min har idag lige rundet 44000 og jeg fik skiftet strammeren for en lille månede siden, men fik at vide at kæden os nok snart skal skiftes da den stadig rasler. Men min mekaniker sagde at det er et typisk problem med F2'ere at de tidligt får problemer med det knastkæde halløj.

Men du kan da købe min hvis det har interesse.??? smiley

• #2   4. aug 2010 desværre den ser ud til at ligge uden for mit budget smiley hvad skal du så give for at få skiftet kæden hos mekker? smiley

• #3   4. aug 2010 Hehe.. Hvad har du at gøre godt med da??

Jeg ved sku ik lige hvad det koster, men kan da sikkert meget hurtigt finde ud af det.
    Strammeren kostede 600 kr ca.

• #4   4. aug 2010 Det gør alle Hondaer på et eller andet tidspunkt

• #5   4. aug 2010 Der er mange der misforstår det med knastkæde strameren. ofte, kan man prime den, og så virker den igen!! MEN der er så mange der taler for den manuelle, at det nærmest er blevet et "must" på de maskiner!!

Det er ikke altid det er knastkæden der strammer, har den fået tæsk, kan det også være den kæde der går ned til koblingen, fra krumtappen! (hvis jeg lige husker placering rigtig!!)

• #6   4. aug 2010 jeg har en cbr f2 med ny knastkæde og strammer til 30kg..

Kommentér på:
Raslen Fra Knastkæden på cbr 600 f2?

Annonce