1.984 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Skille forgaffel ad ... Skille forgaffel ad ...

Ja jeg er ved at skifte mine simmeringe ved gaffelbenene, men hvordan f..... får jeg det inderste ben ud af det andet ???
Er pænt desperat... Håber nogen kan hjælpe...

Jeg har en værksteds bog til min cykel, men de skriver kun hvad jeg skal skille ad, og ikke hvordan !!! : (

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skille forgaffel ad ...
  • #1   19. apr 2006 på min skulle jeg have forakslen ud og så lige fixe en stang med en bolt på der kunne gå inden i den "umbraco" der sidder i bunden af dæmperen

• #2   19. apr 2006 Okay tak for hurtig respons...
    Måske er jeg dårlig til at forklare.. Jeg har pillet begge ben af cyklen (Så langt så godt) Begge støvhætter og låsering er også pillet. Min første tanke var også at hive pakdåserne op uden at skille mere ad, men det er åbenbart ikke lige til (De sidder ca. 10mm nede ) Har prøvet med en skruetrækker uden held... Andre ideer ??

• #3   19. apr 2006 jeg havde samme problem da jeg lavede min gs, du skal lave et rør der kan gå ned i bunden af dæmperne i den indvendige bolt, of så sidder der en umbraco imellem forakslen of gaffelbenet, (du skal hava forhjulet helt af)
    Så når du har fået dem skruet fra hinanden, så kan du give nogle ordentlige ryk med inderbenet så skulle de gerne komme op, ellers må du ringe til mig, 40987663

• #4   19. apr 2006 Okay... Har fattet systemet nu. !!! Skod system

• #5   21. apr 2006 Sådan er det også på min.. Jeg lavede en stang, hvorpå jeg svejsede en bolt i passende størrelse (til den omtalte "unbrakko" nede i benet). Den stang, og så en alm. unbrakkonøgle, der passer til skruen i bunden af dit ben (udefra) - så burde det hele løse sig.. smiley

Kommentér på:
Skille forgaffel ad ...

Annonce